تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 - 14:52
کد خبر : 22096

برترین کونگ فو کاران گیلان انتخاب شدند

برترین کونگ فو کاران گیلان انتخاب شدند

رقابت های کونگ فو توآ قهرمانی استان گیلان گرامیداشت دهه کرامت، جمعه شب با معرفی تیم ها و نفرات برتر در رشت پایان یافت.

در این دوره از رقابت ها ، ۱۴۸ ورزشکار این رشته رزمی در سبک توآ از شهرهای مختلف استان گیلان حضور داشتند که در رشت با هم به رقابت پرداختند.
ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند که در نهایت در رده سنی نونهالان و نوجوانان، تیم رضوانشهر عنوان قهرمانی را کسب کرد.
همچنین تیم کونگ فو توآ لاهیجان در مکان دوم این رده سنی قرار گرفت و تیم خشکبیجار رشت نیز عنوان سوم مسابقات کونگ فو توآ تیمی نونهالان و نوجوانان گیلان را تصاحب کرد.
در پایان رقابت های رده سنی جوانان و بزرگسالان نیز ، تیم کونگ فو توآ شهید دهگان رشت به مقام قهرمانی دست یافت ، تیم آسیا رشت در رتبه دوم قرار گرفت و تیم کونگ فو توآ ماکلوان نیز عنوان سوم این رقابت ها را به خود اختصاص داد.
همچنین ابراهیم خاتم به عنوان مربی نمونه ، فرزاد عادلی به عنوان برترین سرپرست و شهرام یگانه نیز به عنوان بهترین داور رقابت های کونگ فو توآ قهرمانی استان گیلان انتخاب شدند.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها، به تیم های برتر رقابت های کونگ فو توآ قهرمانی گیلان جام و لوح قهرمانی و همچنین به نفرات برتر رده های سنی مختلف، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.
در استان گیلان بیش از یکهزار ورزشکار سازمان یافته در رشته رزمی کونگ فو ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
***
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت: سه دانش آموز گیلانی موفق شدند به مرحله دوم اردوی تیم ملی آموزشگاه های کشور راه یابند.
سیدامیر فرحسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی تیم ملی فوتبال آموزشگاه های مقطع دوم متوسطه، برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با حضور زبده ترین فوتبالیست های این رده سنی از سراسر کشور در رامسر جریان داشت.
وی اظهار کرد: از استان گیلان نیز ، ۶ فوتبالیست در این اردو حضور یافته بودند که خوشبختانه سه فوتبالیست موفق شدند به مرحله دوم اردوی تیم ملی راه یابند.
وی ادامه داد: بر این اساس ، سیروس قایقران ، فرید بلوک باشی و جواد آقایی پور از استان گیلان توانستند با موفقیت این اردو را به اتمام برسانند و به مرحله دوم اردوی تیم ملی راه یابند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان بیان کرد: رقابت های فوتبال آموزشگاه های قهرمانی آسیا ، شهریورماه سال جاری به میزبانی ایران ، در استان فارس و شهر شیراز برگزار می شود.
فرحسینی اضافه کرد: امیدواریم که هر سه فوتبالیست گیلانی حاضر در اردو ، بتوانند به عضویت تیم ملی فوتبال آموزشگاه های کشور درآیند تا در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.