تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مرداد 1396 - 11:15
کد خبر : 21957

پرچم سلامت در سواحل شهرستان رشت به اهتزاز در آمد

پرچم سلامت در سواحل شهرستان رشت به اهتزاز در آمد

فرماندار رشت گفت: امروز با همت تمام نهادهای فعال در حوزه گردشگری ساحلی شاهد برافراشته شدن پرچم سلامت در سواحل شهرستان رشت هستیم.

سیروس شفقی شامگاه چهارشنبه در آئین معرفی و پرچم‌گذاری شناگاه‌های استان گیلان ضمن تاکید بر ظرفیت‌های فراوان سواحل استان گیلان در راستای جذب گردشگر اظهار داشت: امیدواریم به‌زودی شاهد آن باشیم که تمام اراضی ساحلی استان گیلان به حوزه‌های اکوتوریستی تبدیل شوند.

فرماندار رشت گفت: امروز با همت تمام نهادهای فعال در حوزه گردشگری ساحلی شاهد برافراشته شدن پرچم سلامت در سواحل شهرستان رشت هستیم که این امر می‌تواند راهگشایی برای فعالیت‌های بیشتر و گسترده تر در حوزه فعالیت‌های ساحلی در استان گیلان و شهرستان رشت باشد.

رئیس ستاد ساماندهی سواحل شهرستان رشت افزوذ: در حال حاضر وظیفه سنگین و خطیری بر عهده گیلانیان به‌ویژه حاشیه‌نشینان ساحلی استان گیلان قرار دارد و آن تلاش و همکاری در جهت برقراری آرامش و امنیت و رفاه حال گردشگران ساحلی در سطح استان گیلان است.

فرماندار رشت اعلام داشت: برقراری این آرامش و امنیت سبب می‌شود تا بازخورد آن به سطح جامعه بازگردد و اقشار مختلف جامعه پس از بازگشت از سواحل گیلان بتوانند با نیرویی مضاعف در راستای پیشرفت کشور و نظام گام بردارند.

وی با تاکید بر وظیفه تمام نهادها و دستگاه‌های فعال در حوزه سواحل گیلان خاطرنشان کرد: گیلان با فراهم کردن شرایط مساعد برای گردشگری ساحلی و همچنین ایجاد بستر مناسب جهت رفاه حال گردشگران می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش بازدهی کاری در سطح کشور داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.