تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1396 - 12:14
کد خبر : 21480

دوچرخه سواران گیلانی خون اهدا کردند

دوچرخه سواران گیلانی خون اهدا کردند

تعدادی از دوچرخه سواران گیلان با حضور در اداره انتقال خون استان در رشت ، اقدام به اهدای خون کردند.

رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان گفت: تعدادی از دوچرخه سواران استان برای ترویج اهدای خون مسیر ورزشگاه شهید عضدی رشت تا سازمان انتقال خون گیلان را رکاب زدند و در امر خداپسندانه و انسانی اهدای خون شرکت کردند.
سیدایمان دلیل حیرنی افزود: با توجه به فراخوان سازمان انتقال خون گیلان در روز ۲۱ تیرماه برای اهدای خون توسط هیات های ورزشی ، هیات دوچرخه سواری در این اقدام پیشگام شد.
وی که به عنوان اولین سفیر ورزشی سازمان انتقال خون گیلان معرفی شد ، خاطرنشان کرد: دوچرخه سواران گیلانی در نیمه اول مرداد ماه به باکو آذربایجان اعزام خواهند شد و پیام اداره خون گیلان را در مسیر خود حمل می کنند.
در استان گیلان بیش از ۳۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی دوچرخه سواری ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
***

مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلان گفت: میلاد پورمحسن بازیکن اسبق تیم فوتبال سپیدرود رشت و مهرداد علیزاده بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال برق جدید شیراز ، با امضای قرارداد به تیم داماش گیلان پیوستند .
میثم محبوب روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این نیز ، مسلم حق شناس دروازبان ۲۷ ساله فصل گذشته تیم برق جدید شیراز ، سعید مرتضوی ، سعید طالبی و میثم میرپسندیده که سابقه حضور در فوتبال گیلان و تیم داماش را داشتند ، با مسئولان این باشگاه به توافق رسیدند تا در فصل جاری با پیراهن تیم داماش به میدان بروند.
وی یادآور شد: همچنین هادی سهرابی ، محمد همرنگ ، آرمین منفرد دوست ، علیرضا صبوری ، کنعان طاهرنژاد ، سیدمحمد اسلامی و شروین بزرگ بازیکنان فصل گذشته داماش گیلان با حضور در دفتر این باشگاه ، قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر با این تیم تمدید کردند.
تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته به مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم راه یافته بود، از صعود به لیگ دسته اول بازماند و در فصل جاری نیز باید بازی های خود را در رقابت های لیگ دسته دوم دنبال کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.