تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1396 - 9:56
کد خبر : 21189

هدف کاراته‌کاهای گیلانی در بخش بانوان، مدال طلای رقابت‌های آسیایی جاکارتا است

هدف کاراته‌کاهای گیلانی در بخش بانوان، مدال طلای رقابت‌های آسیایی جاکارتا است

مربی گیلانی تیم ملی کاراته ایران گفت: هدف کاراته‌کاهای گیلانی در بخش بانوان، مدال طلای رقابت‌های آسیایی جاکارتا است.

 تیم کاراته بانوان ایران در رقابت‌های آسیایی خوش درخشید و توانست مدال‌های رنگارنگی را کسب کند و سهم بانوان کاراته کای گیلانی نیز در این رقابت‌ها دو مدال خوش‌رنگ طلا و نقره در رده امیدها بود.

همچنین فاطمه قاسمی مربی گیلانی تیم ملی کاراته در رده نوجوانان و جوانان نیز سهم بسزایی در قهرمانی ایران در این رقابت‌ها داشت.

فاطمه قاسمی بابیان اینکه هر دو ورزشکار گیلانی تیم ملی کاراته موفق به صعود به فینال شدند اظهار کرد: آویشن باقری و سارا بهمنیار دو کاراته کای گیلانی عضو تیم ملی امید ایران در این رقابت‌ها موفق شدند با صعود به فینال بازی‌ها در وزن‌های منفی ۵۵ و منفی ۵۰ کیلوگرم یک مدال طلا و یک نقره برای کاراته ایران به ارمغان بیاورند. نکته حائز اهمیت این بود که در دوره قبلی این مسابقات در وزن بهمنیار تیم ملی ایران موفق به کسب مدال نشده بود.

وی با اشاره به سطح کیفی بالای این رقابت‌ها گفت: به دلیل نگاه تیم‌ها به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ این مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار بود و تیم‌ها روی به جوان‌گرایی آوردند.

مربی گیلانی تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته ایران با اذعان به اینکه ژاپن، قزاقستان، چین و چین تایپه مهم‌ترین رقبای ایران بودند خاطرنشان کرد: کاراته کاهای ایرانی موفق شدند در رده‌های نوجوانان، جوانان و امیدها به مقام قهرمانی قاره کهن دست پیدا نمایند. در رده بزرگ‌سالان نیز پس از ژاپن توانستیم مقام دومی آسیا را کسب نماییم.

وی بابیان اینکه کاراته گیلان با حضور استاد رهنما آینده روشنی در پیش دارد بیان کرد: کاراته در گیلان از قدمت بالایی برخوردار بوده و رشته‌ای پر مدال محسوب می‌شود. مدال‌های فراوانی که در رقابت‌های آسیایی و جهانی توسط کاراته کاهای گیلانی کسب‌شده است بیانگر سطح بالای کاراته کاهای گیلانی است.

قاسمی با تأکید بر اینکه هدف بانوان کاراته کای گیلانی مدال طلای رقابت‌های آسیایی جاکارتا است افزود: بسیار امیدواریم که کاراته گیلان در بخش بانوان دربازی‌های آسیایی جاکارتا نماینده داشته باشد و بتوانیم مدال خوش‌رنگ طلا را کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.