تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1396 - 9:39
کد خبر : 21183

کمبود تجهیزات و نیروی انسانی متخصص در بیمارستان شهید انصاری رودسر/ باید نظارت‌ها در بیمارستان رودسر افزایش یابد

کمبود تجهیزات و نیروی انسانی متخصص در بیمارستان شهید انصاری رودسر/ باید نظارت‌ها در بیمارستان رودسر افزایش یابد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر نظارت بیشتر در بیمارستان شهید انصاری رودسر، گفت: در بیمارستان مذکور در حوزه تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی متخصص کمبودهایی داریم که نیاز به توجه بیشتر دارد.

شاهرخ یوسف زاده با اشاره به مشکلات موجود در بیمارستان شهید انصاری شهرستان رودسر اظهار کرد: رودسر شهرستان بزرگی است و از روستاهای زیادی برخوردار است که نیازمند توجه بیشتری است.

وی بابیان اینکه ضعف‌های زیادی در بیمارستان رودسر وجود دارد، افزود: بیشترین ضعف‌ها در بیمارستان شهید انصاری رودسر در حوزه امکانات و تجهیزات است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به کمبود دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان شهید انصاری گفت: پیگیر هستیم تا به‌زودی این دستگاه در بیمارستان راه‌اندازی بشود.

یوسف زاده بابیان اینکه مشکل بعدی در بیمارستان شهید انصاری کمبود نیروی انسانی متخصص است، بیان کرد: خانم دکتری در بیمارستان مذکور فعالیت داشته که در حال حاضر با فوت آن بخشی از خدمات‌دهی در بیمارستان مختل شده است.

وی افزود: در تلاش هستیم تا با معرفی نیروی متخصص و جایگزینی در آن بیمارستان مشکلات موجود را مرتفع کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با براز نارضایتی از وضعیت فعلی بیمارستان شهید انصاری رودسر، گفت: بیمارستان رودسر درمجموع مناسب نیست و جای زیادی برای کار کردن دارد.

یوسف زاده به پیگیری‌ها در اعتباربخشی به بیمارستان اشاره کرد و افزود: در حوزه درمان و توسعه نیازمند تغییراتیم و اکنون نیز درگیر اعتباربخشی به این بیمارستان هستیم و یقیناً نظارت ما در بیمارستان شهید انصاری بیشتر خواهد بود.

وی با اشاره به نشست مشترک خود با عباسی، خاطرنشان کرد: نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص این بیمارستان ابراز نگرانی کردند که در تلاش هستیم تا نگرانی‌ها در این زمینه از بین برود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اعلام اینکه در تدوین برنامه‌ها برای حل مسائل بیمارستان شهید انصاری در حال مطالعه هستیم، گفت: هنوز نتیجه تصمیم‌گیری‌ها را نمی‌توان در آن زمینه اعلام کرد اما آن بیمارستان حتماً نیاز به توجه خاص دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.