تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1396 - 9:34
کد خبر : 21180

پیروزی سپیدرود رشت در برابر گلگهر سیرجان

پیروزی سپیدرود رشت در برابر گلگهر سیرجان

سپیدرود رشت در دیداری تدارکاتی به مصاف گلگهر سیرجان رفت و موفق شد با نتیجه دو بر یک گلگهر لیگ یکی را شکست دهد.

تیم‌های سپیدرود رشت و گلگهر سیرجان در ورزشگاه خیریه عمل به مصاف یکدیگر رفتند.

سپیدرود رشت دیدار را با ترکیب سید محمد حسینی، سید محسن حسینی، سید هادی موسوی، محمدرضا الماسخاله، میلاد قربان زاده، توحید غلامی، پویا نزهتی، محمد میری، حسین کعبی، میعاد یزدانی و میرعماد میرجوان آغاز کرد.

شاگردان وینگو نیز دیدار را با ترکیب سعید رازانی، مهران گلزاری، محسن طرهانی، علی ابراهیمی، حمزه مظفری، علی قربانخانی، علی خسرونژاد، مجید جلالی فر، محمدامین حاجی‌زاده، اسماعیل کیان و حسن شوشتری آغاز کردند.

نیمه اول این دیدار از سوی هر دو تیم تهاجمی آغاز شد و دو تیم موقعیت‌های خوبی بر روی دروازه یکدیگر خلق کردند تا اینکه در دقیق ۴۲ سپیدرود از روی نقطه پنالتی به گل دست‌یافت. این گل توسط حسینی دفاع سپیدرود به ثمر رسید. بازی با همین نتیجه در نیمه اول خاتمه یافت.

نیمه دوم مسابقه پرهیجان‌تر از نیمه اول دنبال می‌شد و دو تیم حملات پرتعدادی را تدارک دیدند. این نیمه نیز دو گل را در بر داشت که سهم هر تیم یک گل بود. ابتدا این سپیدرود بود که توسط محمد حسینی و از روی ضربه ایستگاهی به گل دست‌یافت. این گل در دقیقه ۶۱ مسابقه به ثمر رسید. بازی بعدازاین گل بیشتر در میانه‌های میدان دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه ۷۴ مسابقه گلگهری ها توانست توسط غلامی به گل دست یابند و نتیجه را به یک گل اختلاف کاهش دهند.

نیمه دوم این دیدار با تعویض‌های پرشمار برای سپیدرود همراه بود. در این نیمه محمد لطفی، رضایی، فردوسی، جماعتی، دهقان، حسین ابراهیمی، آهی، تهیدست، عباسی، ملکی، حق‌شناس به ترتیب جایگزین میرجوان، یزدانی، کعبی، الماسخاله، میری، نزهتی، محسن حسینی، غلامی، فردوسی، قربان زاده و لطفی شدند.

بازی در پایان با همین نتیجه دو بر یک به سود سپیدرودی‌ها خاتمه یافت تا سرخ‌های شهر باران در پنجمین دیدار تدارکاتی پیش از شروع لیگ برتر پیروز از زمین بیرون بیایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.