تاریخ انتشار : دوشنبه 26 تیر 1396 - 18:39
کد خبر : 21176

تیم بسکتبال کاوه رودسر فاتح دربی شرق گیلان

تیم بسکتبال کاوه رودسر فاتح دربی شرق گیلان

در ادامه رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام هادی آمیغ ، تیم کاوه رودسر در دربی شرق گیلان برابر خزر رودسر پیروز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم بسکتبال کاوه رودسر یکشنبه شب در جریان این دیدار موفق شد با نتیجه ۵۲ بر ۳۵ برابر همشهری خود تیم بسکتبال خزر رودسر به برتری برسد.
در جریان این بازی از هفته پانزدهم این رقابت ها ، تیم کاوه رودسر برتر از حریف خود ظاهر شد و از همان ابتدا، بازی را تحت کنترل داشت.
در نهابت نیز تیم بسکتبال کاوه رودسر با ۱۷ امتیاز اختلاف برابر تیم خزر رودسر به برتری برسد و فاتح دربی شرق گیلان در رقابت های لیگ برتر بسکتبال گیلان باشد.
همچنین در دیگر دیدار برگزار شده از هفته پانزدهم رقابت های بسکتبال لیگ برتر گیلان جام هادی آمیغ ، تیم های آرنا رشت و شهرداری لاهیجان رو در روی هم قرار گرفتند.
در جریان این مسابقه به میزبانی آرنا رشت ، این تیم موفق شد با نتیجه ۵۲ بر ۴۴ تیم بسکتبال شهرداری لاهیجان را شکست دهد.
در این بازی نیز ، تیم بسکتبال آرنا رشت برتر از حریف خود ظاهر شد و با استفاده مناسب از فرصت های به دست آمده ، با هشت امتیاز اختلاف حریفش را شکست داد.
در جدول رده بندی این مسابقات نیز ، تیم بسکتبال نوآوران گلبند رشت صدرنشین است ، تیم های بسکتبال ملوان بندرانزلی و درفک رشت نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.
در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام هادی آمیغ ، هشت تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی بسکتبال در ۲ بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.