تاریخ انتشار : دوشنبه 26 تیر 1396 - 18:34
کد خبر : 21173

کشف افزون بر ۵۱ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در رشت

کشف افزون بر ۵۱ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در رشت

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان، در عملیات های جداگانه ای، افزون بر ۵۱ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهرستان رشت کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارش های مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مطلع شده و با تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان یافتند.
احدالله احدی ادامه داد: مأموران عملیات ویژه پلیس خودروی سواری این قاچاقچی ۳۴ ساله را در حوزه شهری شهرستان رشت توقیف و متهم به همراه سه تن از همدستانش دستگیر و در بازرسی از این خودرو ، ۲۱ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد.
وی همچنین ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رشت در پی بررسی گزارش های مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مطلع شده و با تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان یافتند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان افزود: ماموران پلیس کامیون این قاچاقچی ۴۵ ساله را در حوزه شهری شهرستان رشت متوقف و متهم و همدست ۴۰ ساله او را دستگیر کردند.
به گفته احدی، در بازرسی از این کامیون ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان ، شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر را پل ارتباطی پلیس با مردم عنوان و از آمادگی شبانه روزی این سامانه برای دریافت اخبار و گزارش ها در حوزه مواد مخدر ذکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.