«نوید مقدم» رئیس شاخه جوانان حزب ندای ایرانیان در باره کنگره این حزب که قرار است در مرداد ماه برگزار شود، گفت: سومین کنگره حزب ندای ایرانیان پنجم مرداد ماه در سالن همایش های سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد.

او درباره دلیل وقفه در برگزاری سومین کنگره گفت: مشکلات مالی مهم ترین دلیل برگزار نشدن کنگره حزب ندای ایرانیان بود. اکنون با توجه به فراخوان «مجید فراهانی» دبیر کل حزب ندای ایرانیان و کمک اعضا، تامین مالی صورت گرفت و درحال آماده سازی برگزاری کنگره هستیم.

مقدم درباره هدف از برگزاری کنگره گفت: حزب ندای ایرانیان در این دو سال با تغییراتی همراه بوده است و این کنگره باید زودتر برگزار می‌شد اما همانطور که گفتم به دلیل مشکلات مالی امکان برگزاری کنگره وجود نداشت. هدف از برگزاری این کنگره انتخاب شورای مرکزی جدید حزب است. در این کنگره اعضای جدید شورای مرکزی جایگزین شورای مرکزی قبلی که طی دو سال تلاش های بسیاری را برای حزب ندای ایرانیان کشیدند، خواهند شد.

مقدم افزود: ققنوس نماد سومین کنگره حزب ندای ایرانیان خواهد بود که مردادماه در تهران برگزار خواهد شد.

او درباره ویژگی های این کنگره گفت: ویژگی سومین کنگره حزب ندا در این است که فراکسیون های داخل حزبی به رسمیت شناخته شده و شاهد فعالیت حداقل دو فراکسیون «سرو» و «آسا» در حزب خواهیم بود.

مقدم در پایان درباره کمپین دهه هفتادی ها در حزب ندای ایرانیان گفت: کمپین دهه هفتادی ها در حزب ندا مدتی است فعالیت خود را با هدف به عضویت درآوردن حداقل یک متولد دهه هفتاد در شورای مرکزی حزب آغاز کرده است. با توجه به جوانی بدنه حزب، کمپینی برای عضویت حداقل یک متولد دهه هفتاد در شورای مرکزی بوجود آمده که با استقبال فراکسیون های حزب و افراد شاخص آن مواجه شده است.

گفتنی است، سومین کنگره حزب ندای ایرانیان ۵مرداد در سالن همایش های صدا و سیما برگزار خواهد شد.