تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1396 - 12:50
کد خبر : 20944

مردم در انتخابات_۹۶ به ماندگاری اخلاق و اندیشه و استمرار راه اصلاحات رای دادند

مردم در انتخابات_۹۶ به ماندگاری اخلاق و اندیشه و استمرار راه اصلاحات رای دادند

پیام #انتخابات_۹۶ این بود که مردم دولتی جوان، با اهدافی بلند و با انگیزه می خواهند تا بتواند مشکلات این سرزمین و مردم را رفع کند.

سخنرانی سید محمد صادق خرازی در جمع اصلاح‌طلبان استان کرمان:

?پیام #انتخابات_۹۶ این بود که مردم دولتی جوان، با اهدافی بلند و با انگیزه می خواهند تا بتواند مشکلات این سرزمین و مردم را رفع کند.

?به گفته #خرازی عصر هویت #ایران هزاران سال قدمت دارد و اگر کسی بخواهد این عصر تاریخی ایران را در بستن تاریخ محدود کند به همه دوره های تاریخ این سرزمین و مردم آن ظلم کرده است.

?رئیس شورای مرکزی #حزب_ندای_ایرانیان با بیان اینکه #آیت الله_هاشمی_رفسنجانی همواره خودش را قربانی می کرد تا #نظام و #انقلاب قربانی نشود خاطرنشان کرد: مرحوم هاشمی معلم و آموزگار صبوری، شجاعت و شخصیت بزرگواری بود که به همه مردم ایران درس وفاداری داد.

? #کرمان زادگاه مردان بزرگی در تاریخ است و مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از مردان نقطه عطف تاریخ #جمهوری_اسلامی است که همواره خون و دل می خورد اما مدارا می کرد تا چارچوب نظام آسیبی نبیند.

?رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت : #انتخابات_۹۶ یکی از بزرگترین انتخابات کشور بود و مردم در این انتخابات به ماندگاری اخلاق و اندیشه، تعادل و استمرار راه #اصلاحات رای دادند.

?وی با اشاره به دیدار خود با #سردار_سلیمانی افزود: حاج قاسم سلیمانی وقتی از کویر و استان کرمان حرف می زد تمام وجود ایشان را احساسات فرا گرفته بود و گاهی اشکهایش را پاک می کرد.

? مردم در انتخابات اخیر بلوغ سیاسی خود را نشان دادند

?او از #رییس_جمهور خواست که «حس صداقت» مردم را پاس بدارد. به گفته او، پیام انتخابات اخیر، شکل گیری دولتی جوان و با انگیزه است تا بتواند مشکلات ایران را حل کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.