تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1396 - 9:44
کد خبر : 20904

دومین شکست شطرنج بازان ایران مقابل ستارگان شطرنج جهان

دومین شکست شطرنج بازان ایران مقابل ستارگان شطرنج جهان

چهارمین دور رقابت های بین المللی شطرنج جام ستارگان در بخش استاندارد با شکست ۴ بر ۳ ستارگان شطرنج ایران در مقابل صاحب نامه های شطرنج جهان، دومین شکست ستارگان شطرنج ایران را در بخش استاندارد رقم زد.

 

در پنجمین روز از برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج جام ستارگان و در چهارمین دور از این رقابت ها در بخش استاندارد از عصر شنبه ، ستارگان جهان و ستارگان شطرنج ایران با یکدیگر رقابت کردند.
در این مسابقات ، لازارو باتیستا بروزون استاد بزرگ شطرنج کشور کوبا موفق شد در برابر سید خلیل موسوی استاد بین المللی شطرنج کشورمان پیروز شود؛ بادور جوابا استاد بزرگ شطرنج از کشور گرجستان در مصاف با محمد امین طباطبایی استاد بین المللی تیم منتخب شطرنج ایران و همچنین و لوک وان ولی استاد بزرگ شطرنج از کشور هلند با امیر رضا پور رمضانعلی از تیم ستارگان ایران به نتیجه تساوی رضایت دادند.
همچنین دیدار آلکسی شیروف شطرنج باز قهار کشور لتونی با علیرضا فیروز جا استاد بین المللی شطرنج کشورمان به تساوی انجامید و التاج سفرلی استاد بزرگ شطرنج از کشور آذربایجان در مصاف با پرهام مقصود لو قهرمان شطرنج ایران با نتیجه تساوی متوقف شد.
رقابت ایوان سوکولف هلندی با پویا ایدنی شطرنج باز قهار کشورمان و همچنین احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران و کاپیتان تیم ملی شطرنج کشورمان با ون یانگ استاد بزرگ شطرنج از کشور چین نیز به نتیجه تساوی انجامید و ستارگان شطرنج جهان با یک پیروزی و شش تساوی و در مجموع با امتیاز ۴ بر ۳ توانستند ستارگان شطرنج ایران در دور چهارم مسابقات را شکست دهند.
تیم ستارگان شطرنج جهان با کسب این نتایج ، تا کنون در نتایج تیمی ۶ بر ۲ و نیم از ستارگان شطرنج ایران پیشی گرفته و در نتایج انفرادی نیز ستارگان شطرنج جهان با کسب امتیاز ۱۵ و نیم در مقابل ۱۲ و نیم امتیاز کسب شده توسط شطرنج بازان ایران، در جایگاه بالاتر قرار دارد.
به گزارش خبرنگار ایرنا دومین دوره از رقابت های بین المللی شطرنج جام ستارگان از ۱۹ تیرماه در دو بخش ستارگان نوجوان شطرنج ایران و ستارگان شطرنج جهان آغاز شد و تا ۲۷ ماه جاری در محل دائمی همایش ها و نمایشگاهی سازمان منطقه آزاد انزلی ادامه دارد.
انزلی در ۴۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.