گرامیداشت روز قدس در کنار پیامی که به مستکبران جهان ارسال میکند به نوعی نمادی مبرهن و نشانگر وحدت امت اسلام در برابر دشمن واحد این شریعت آسمانی میباشد.از این رو رژیم منحوس و اشغالگر اسراییل سالهاست که از هر طریق قصد تضعیف جایگاه این روز که به حق یادگاری مانا از امام خمینی(ره) برای مسلمانان جهان است در بین افکار عمومی و رسانه های بین المللی را دارد لیکن برخلاف همه تلاشهای صهیونیزم و عیادی آن در جهان روز قدس هر سال باشکوه تر از سال گذشته در سرتاسر جهان برگزار میگردد.
ایران همواره به عنوان مهد و خواستگاه این جریان کانون توجه رسانه های جهان بوده و شاخص و عیار شکوه راهپیمایی روز قدس هرساله با بررسی حضور ملت ایران سنجیده میشود و کوچکترین اتفاقات حادث شده در این روز زیر زره بین های بین المللی میرود.
متاسفانه در راهپیمایی روز گذشته در کنار شور و حضور حداکثری ملت آزاده و شریف ایران اتفاقاتی ناخشنود کام مردم را تلخ و خوراک خبری برای رسانه های منتسب به بددلان انقلاب و نظام در آن سوی مرزها ایجاد کرد.
روز گذشته در میان انبوهی از سیل غرور آفرین مردم عده ای قلیل و معلوم الحال با هتاکی به رییس جمهور منتخب و محبوب جامه ای به رنگ نفاق به تن کرده و ندایی به جز اتحاد و همدلی سر دادند.
این افراد که نه ولایت مدار و نه انقلابی و نه در صفوف اصولگرایان نظام صاحب جایگاهی هستند با کج فهمی عمیق که ناشی از عدم بصیرت آنها بود در اقدامی سخیف با سواستفاده و تحریف از بیانات رهبری معظم قصد مغلطه در اهداف روز قدس و ریختن آب به آسیاب دشمنان قسم خورده این خاک را داشتند.
افرادی بی بند و بار که با توجه به سبقه آنها گویا نان خویش را در مرامی نزدیک به شعبان بی مخ یافته و هدفی جز ضربه به وحدت ارکان نظام نداشته و ندارند.
این در حالیست پس از انتخابات ۲۹ اردیبهشت و حضور بی سابقه ملت غیور ایران پای صندوق های رای فارغ از هر نگرش سیاسی و با توجه به برهه کنونی و تهدیدات منطقه ای موجود حفظ وحدت بین ملت و نظام عین بصیرت بوده و هر اقدامی بر علیه آن گناهی نابخشودنی محسوب می گردد.
از این رو از دستگاههای نظارتی و اطلاعاتی درخواست شناسایی این افراد و از مراجع محترم قضایی درخواست برخودری قاطع با آنها را داریم.