تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 - 16:35
کد خبر : 19658

ال‌جی ۶G پلاس با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی رونمایی شد

ال‌جی ۶G پلاس با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی رونمایی شد

همان‌طور که انتظار داشتیم ال‌جی نسخه پلاس پرچم‌دار خود را با رم و حافظه داخلی بیشتر معرفی کرد. این گوشی همچنین به قابلیت تشخیص چهره مجهز بوده و در رنگ‌هایی جدید عرضه خواهد شد.

از آن‌جا که سامسونگ نسخه‌ای متفاوت از گلکسی اس ۸ را با ۶ گیگابایت رم عرضه کرده است ال‌جی نیز تصمیم گرفته تا +G6 را با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معرفی کند. این گوشی ابتدا از ماه آینده به بازار کره جنوبی عرضه شده و سپس در بازارهای جهانی حضور خواهد یافت.

به جز ارتقای رم از ۴ به ۶ گیگابایت و حافظه داخلی از ۳۲ و ۶۴ به ۱۲۸ گیگابایت جی ۶ پلاس تفاوتی با جی ۶ ندارد. در این گوشی هم از همان صفحه‌نمایش فول ویژن ۵.۷ اینچی با وضوح +QHD، چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۱، درگاه کارت حافظه، دوربین‌های ۱۳ مگاپیکسلی دوگانه در پشت و ۵ مگاپیکسلی سلفی، بلوتوث ۴.۲ و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده شده است. به این ترتیب خبری از اسنپ‌دراگون ۸۳۵ نیست.

ال‌جی همچنین این نسخه را به مبدل صوتی چهارگانه Quad DAC خود مجهز کرده و ایرفون‌های ۱۲۵ دلاری B&O Play را درون جعبه قرار داده است. علاوه بر این جی ۶ پلاس در رنگ‌های رزگلد، آبی و مشکی عرضه خواهد شد که پنل جلویی هر سه رنگ برخلاف رنگ‌های سفید و نقره‌ای G6 مشکی خواهد بود. به گفته ال‌جی این‌بار در زیر شیشه لایه‌ای خاص قرار داده شده که انعکاس نور از سطح را جذاب‌تر می‌کند.

جی ۶ پلاس از همان اندروید ۷.۰ با رابط کاربری LG UX 6.0 بهره می‌برد. اما ال‌جی قول داده ماه آینده آپدیتی را برای تمامی خانواده جی ۶ عرضه کند که قابلیت تشخیص چهره (شبیه به گلکسی اس ۸) در آن گنجانده شود. در رابطه با قیمت جهانی این گوشی هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.