تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1396 - 15:54
کد خبر : 19046

بورس روی نقطه تعادل/حجم معاملات همچنان کم‌عمق

بورس روی نقطه تعادل/حجم معاملات همچنان کم‌عمق

امروز شاخص کل بورس پس چند روز افت و خیز با ۹۷ واحد رشد روز متعادلی را برای بازار سرمایه رقم زد.

امروز در بورس تهران تعداد ۳۸۸میلیون سهم در ۳۱هزار نوبت معامله شد و شاخص بورس توانست با رشد ۹۷واحدی در ارتفاع ۷۹هزار و ۸۵۵واحد قرار بگیرد.

امروز همچنین، شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۳۲ واحد، شاخص کل هم وزن ۸ واحد، شاخص قیمت هم وزن ۶ واحد،شاخص  آزاد شناور ۱۰۳ واحد و شاخص‌های اول و دوم به ترتیب ۳۱ و ۴۲۲ واحد افت را تجربه کردند.

امروز شاخص کل فرابورس ( آیفکس)  نیز با ۲واحد رشد در ارتفاع ۹۰۳واحدی قرار گرفت که این حاصل

۲۲۴ میلیون ورقه به ارزش ۱۱۷ میلیارد تومان در ۲۷ هزار نوبت بود.

گفتنی است، نمادهای معاملاتی  فارس، آپ و رمپنا سعی کردند بیشترین تاثیر مثبت را بر دماسنج بازار سرمایه بگذارند و نمادهای معاملاتی پارسان، اخابر و شتران با افت روند صعودی بازار سرمایه را با کندی روبرو کردند.

همچنین در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکتهای تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام درخصوص افزایش سرمایه، کی بی سی پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، پتروشیمی خراسان پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد پس از ارائه اطلاعات واقعی و توضیحات تکمیلی و شیرین دارو پس از برگزاری مجامع عمومی فوق العاده صاحبان سهام درخصوص افزایش سرمایه و اعمال آن در سامانه معاملات و عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی به تالار شیشه‌ای بازگشتند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.