تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 خرداد 1396 - 11:56
کد خبر : 18890

حمایت از دکتر نوبخت یا…

حمایت از دکتر نوبخت یا…

حفظ حرمت صادق زیباکلام به عنوان یک تحلیلگر مجرب و مطمئن که همواره مورد اعتماد بزرگان نظام خاصه آیت الله هاشمی رفسنجانی بوده و حتما وثوق وتاثیرگذاریش نزد وی ازنوبخت کمتر نبوده هم واجب است.

جارستان: حمله به صادق زیباکلام استاد دانشگاه و فعال سرشناس سیاسی اینروزها به بهانه انتقاد شدید وی از دکتر مجمدباقر نوبخت معاون گیلانی و معروف رییس جمهوری وارد فاز جدیدی شده است.
از بیانیه حیرت آورمدیرکل غیر سیاسی ورزش و جوانان گیلان که البته در متن بیانیه،خود را اصلاح طلب ننامید ولی ضمن تاکید ضمنی بر عدم نفوذاصلاح طلبان در رشت وشکست لیست امید در انتخابات شورای رشت،با بیان جملاتی سنگین و نه چندان محترمانه به زیباکلام ،به شکل عجیبی از نوبخت حمایت کرد! تا شکستن سکوت محمدرضا ربانی رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان و دفاع تمام قد از نوبخت و پست های اینستاگرامی حامیان نوبخت و… !
اما نکته مغفول در این ماجرا اینجاست که قطعا نوبخت فرزند برومندگیلان،سرمایه و فرصت طلائی برای این سرزمین و همه مردم آن محسوب شده که موفقیت و ارتقای بیش از پیش وی زمینه تعالی استان و مطرح شدن گیلان در مناسبات اول کشوری را رقم خواهد زد.اما با وجود این، انتقاد ساده از نوبخت نباید تبدیل به میدان خودنمایی عده ای حالا با نیت حفظ پست و شیرین زبانی برأی شخص وی به امید نگه داشتن جایگاه و یا بدست آوردن سمت های باد آورده شود!
از طرف دیگر حفظ حرمت صادق زیباکلام به عنوان یک تحلیلگر مجرب و مطمئن که همواره مورد اعتماد بزرگان نظام خاصه آیت الله هاشمی رفسنجانی بوده و حتما وثوق وتاثیرگذاریش نزد وی ازنوبخت کمتر نبوده هم واجب است.چراکه نقدهای سطحی و تهی به منظور خود شیرینی ناطق،جز سبک کردن شخص گوینده و کم اعتبار کردن شخص مورد حمایت،ثمری در بر نخواهد داشت!
نفدهایی که بیشتر از اینکه حمایت از نوبخت تلقی شود چیز دیگر در ذهن پدیدار میشود!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.