تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1396 - 17:33
کد خبر : 18860

نسخه ۵۹ گوگل کروم عرضه شد؛ بازطراحی منوی تنظیمات و بارگذاری سریع تر وبسایت ها

نسخه ۵۹ گوگل کروم عرضه شد؛ بازطراحی منوی تنظیمات و بارگذاری سریع تر وبسایت ها

تازه ترین نسخه مرورگر گوگل اخیراً برای سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس منتشر شده بود و امروز هم کاربران اندرویدی می توانند آن را روی گجت های خود نصب کنند.

گفتنی است غول جستجوی اینترنتی وعده داده که نسخه ۵۹ کروم، سرعت بارگذاری صفحات در موبایل های اندرویدی افزایش خواهد داد و به لطف بروز رسانی موتور جاواسکریپت، حافظه رم کمتری را هم اشغال خواهد کرد. همچنین یکی دیگر از بهبودهای صورت گرفته، پشتیبانی کامل از تصاویر متحرک با فرمت PNG موجود در وبسایت هاست.

سرعت بارگذاری صفحات در نسخه ۵۹ کروم بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش می یابد

لازم به ذکر است با وجود آنکه لیست تغییرات ارائه شده توسط کمپانی مانتین ویویی کوتاه است اما نسخه ۵۹ تغییرات باطنی مفیدی را به همراه خواهد داشت. پیشتر گوگل اعلام کرده بود که نسخه مورد اشاره افزایش سرعت بارگذاری در حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد و علاوه بر آن تعدادی از مشکلات مرتبط با پایداری مرورگر هم مرتفع خواهد شد.

اما شاید یکی از بزرگ ترین تغییرات نسخه ۵۹ برای کامپیوترها را بتوان بازطراحی منوی تنظیمات مرورگر کروم دانست. باید گفت که رابط کاربری بخش تنظیمات برای سال های متمادی بدون تغییر مانده بود اما هم اکنون می توان طراحی بسیار جذاب تر و متریالی را در آن مشاهده کرد که گزینه های مختلف را قالب تب های گوناگون در لیستی کشویی در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین باید اشاره کرد که مرورگر تازه پشتیبانی از اعلانیه ها را هم به سیستم عامل macOS آورده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.