تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 14:28
کد خبر : 18297

طراحی دقیق آیفون ۸ با دوربین دوال عمودی و ابعاد کوچک‌تر فاش شد

طراحی دقیق آیفون ۸ با دوربین دوال عمودی و ابعاد کوچک‌تر فاش شد

بر اساس گزارش های منتشر شده آیفون ۸ دارای طول و عرض و ضخامتی برابر با ۱۴۳.۵۹ در ۷۰.۹۴ در ۷.۵۷ میلی متر است.

کمپانی اپل قصد دارد آیفون‌های جدید خود را در اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی، یعنی در ماه سپتامبر معرفی کند، پس تاکنون باید طراحی پرچم‌داران این شرکت نهایی شده باشد تا وارد مرحله تولید انبوه شود. اکنون تصاویری از قالب‌های آیفون ۸، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس در فضای مجازی منتشرشده است. با تک بوک همراه باشید.

خیلی دور از انتظار است که اپل وارد مرحله تولید انبوه آیفون‌های جدید شده باشد، اما قطعاً در حال حاضر به دنبال آماده‌سازی برای تولید انبوه است. اکنون خبر رسیده قالب‌های موردنیاز برای تولید این گوشی‌ها آماده‌شده و تصویری از آن‌ها منتشرشده است.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، آیفون ۸ به‌عنوان پرچم‌دار مجهز به نمایشگر OLED در مرکز تصویر، آیفون ۷s در سمت راست و آیفون ۷s پلاس در سمت چپ قرار دارد.

اکنون این ابهام به وجود آمده که چرا آیفون ۸ ابعاد کوچکی دارد، در این راستا شایعات اعلام می‌کند طراحی بدنه پرچم‌دار اصلی اپل بسیار شبیه به آیفون ۴.۷ اینچی اپل بوده و تنها به دلیل حاشیه کمتر و نمایشگر لبه به لبه، صفحه نمایش بزرگ‌تری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

همان‌طور که شایعات اعلام کرد طراحی دوربین آیفون ۸ به نسبت گوشی‌های قبلی متفاوت است. البته دقیقا مشخص نیست که چرا اپل دوربین دوگانه آیفون ۸ را به‌صورت عمودی طراحی کرده و از طراحی مشابه با ساختار دوربین دوال آیفون ۷ اس پلاس بهره نبرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.