تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 10:05
کد خبر : 18192

پیام تسلیت مسوولین و شخصیت‌های استان گیلان در پی درگذشت استاندار اسبق گیلان

پیام تسلیت مسوولین و شخصیت‌های استان گیلان در پی درگذشت استاندار اسبق گیلان

به دنبال درگذشت روح‌الله قهرمانی استاندار اسبق گیلان (اینجا بخوانید) مسوولین، احزاب، تشکل ها و شخصیت های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در پیام هایی جداگانه فقدان او را تسلیت گفتند. متن این پیام های جداگانه به ترتیب ارسال به تحریریه گیل نگاه بدین شرح است: پیام تسلیت مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان کشور انا لله و

به دنبال درگذشت روح‌الله قهرمانی استاندار اسبق گیلان (اینجا بخوانید) مسوولین، احزاب، تشکل ها و شخصیت های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در پیام هایی جداگانه فقدان او را تسلیت گفتند.

متن این پیام های جداگانه به ترتیب ارسال به تحریریه گیل نگاه بدین شرح است:

پیام تسلیت مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان کشور

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی برادر عزیزم، جناب آقای روح الله قهرمانی چابک که در دوره مسولیتم به عنوان استاندار گیلان، معاونت اینجانب را در استان بر عهده داشت سبب تاثر و تالم فراوان گردید.

این پیشامد ناگوار را خدمت خانواده،دوستان و خصوصا فرزندانشان، آرین و آرای عزیز، مردم شریف گیلان و زادگاهشان، شهرستان چابکسر تسلیت عرض نموده و برای این عزیز از دست رفته در این ماه مبارک از درگاه ایزد منان علو درجات را خواستارم.

پیام تسلیت محمدعلی نجفی استاندار گیلان

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ضایعه‌ی درگذشت مهندس روح‌الله قهرمانی چابک استاندار اسبق گیلان موجب تأثر فراوان و تألم خاطر گردید.

بی‌شک مردم گیلان خدمات ارزشمند  آن مرحوم را از یاد نخواهند برد.

این‌جانب ضمن ابراز همدردی،مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم رحمت واسعه  الهی و برای بازماندگان طول عمر باعزت و صبری جمیل  مسألت می‌نمایم.

پیام تسلیت محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت
درگذشت دوست و همنشین عزیزم مهندس روح الله قهرمانی چابک باعث تاثر قراوان شد.
ایشان انسانی فرهیخته، ادیب و مدیری توسعه گرا بود، چنانکه در عین نامهربانی ها و قدرناشناسی های فراوان، نامش از ذهن مردم این دیار پاک نشد.
روح بلند ایشان متعالی و خانواده اش پاینده باد.

پیام تسلیت کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس

انالله و انا الیه الراجعون
با نهایت تاثر و ناباوری خبر غیر منتظره درگذشت برادر ارجمندم مهندس روح الله قهرمانی چابک که در سالهای تصدی بر استانداری گیلان توانست با عملکردی مثبت در قلب مردم گیلان جاودان شود را دریافت کردم.
ضایعه بزرگ از دست دادن این جهادگر الی الله و خادم الناس، بسیار غیرمنتظره و دردناک است.
اینجانب با قلبی اندوه گین در ماه نزول قرآن، از خداوند منان طلب عفو و علو درجات برای آن خادم نستوه دیار میرزا و صبر و اجر برای بیت معزا و معظم و بازماندگان عزیز و مردم قدرشناس استان گیلان آرزومندم.

پیام تسلیت ناصر عطایی شهردار رودبار

از مردان بزرگ عرصه خدمت و تلاش ، بزرگمردی جایگاه اش را به تقدیر روزگار ترک کرد. دکتر قهرمانی، از آن دست مردانی بود که تعصب و تلاشهای بی وقفه وی برای آبادانی و خدمت در هر جایگاه و مسندی و در هر شرایطی ، برای آنان که ایشان را می شناختند و اینجانب که افتخار مسئولیت مدیریت شهری در دوران ایشان راداشتم فراموش ناشدنی است. بی شک فقدان چنین خدومی خالص ،مدبر و شجاع ، موجب تأثر و تألم فراوان برای مردم زادگاهش بویژه مردم شریف استان گیلان خواهد بود.

اینجانب ضمن ابراز نهایت تأثر و تأسف ، مراتب تسلیت خود را به خانواده محترم و مردم شریف استان گیلان تقدیم می دارم.برای آن بزرگوار ، آرزوی علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و دوستان ایشان صبر و شکیبایی از خداوند بزرگ مسئلت دارم
یادش گرامی و تلاش هایش مقبول درگاه حضرت حق باد.

پیام تسلیت محمدصادق حسنی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی

إنا لله وإنا إلیه راجعون

درگذشت ناگهانی استاندار اسبق گیلان جناب آقای دکتر قهرمانی را که خدمات ایشان بی شک یاد آن مرحوم را در دل مردم زنده نگاه خواهد داشت به محضر مردم شریف گیلان و خانواده و دوستان آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت و رحمت را دارم.

پیام تسلیت رضا مسرور رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی

انالله و انا الیه راجعون
ضایعه‌ درگذشت ناگهانی مهندس روح ‌الله قهرمانی چابک استاندار اسبق گیلان، قائم مقام و عضو اسبق هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی موجب تالم و تأثر فراوان گردید.
بی شک مردم شریف گیلان تلاش های خستگی ناپذیر فرزند دلسوز و سخت کوش خود را برای توسعه و آبادانی استان از خاطر نمی برند،
اینجانب فقدان این مدیر فرهیخته و شایسته گیلانی را به خانواده داغدار ایشان و تمامی هم استانی های عزیز تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

اسدالله عباسی نماینده رودسر

انالله و انا الیه راجعون
ضایعه‌ درگذشت ناگهانی دکتر روح ‌الله قهرمانی چابک استاندار اسبق گیلان، موجب تالم و تأثر فراوان گردید.

چه غرورآفرینند آنان که در کمال صداقت و درستکاری، سالهای عمر پربرکتشان را در سنگر خدمت گذراندند و درجهت تحقق آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران خود مایه خیر و برکت برای مردم شریف دیارشان بودند و اینک با کوله باری از خدمات ارزنده و نیکی های بسیار به دیار باقی رهسپار شدند…
بی شک مردم شریف گیلان خدمات خالصانه این مرد بزرگ را بیش از پیش پاس داشته و قدردان زحمات آن بزرگوار هستند.

این ضایعه بزرگ را خدمت خانواده محترم ایشان، مردم شریف گیلان و خاصه مردم زادگاهشان، شهر چابکسر تسلیت عرض نموده و برای این عزیز از دست رفته در این ماه مبارک از درگاه ایزد منان علو درجات و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نمایم.

پیام تسلیت حسن خسته بند نماینده بندرانزلی

انا لله و انا الیه راجعون
با کمال تاسف و تاثر باخبر گشتیم که یکی از خادمان خدوم و راستین این مرز و بوم از میان ما پر کشید و ما را در غم فقدان خود آزرد .
مهندس قهرمانی در ایام خدمت خود قهرمانانه فداکاری نمود و مردم قدرشناس گیلان هیچگاه خدمات و تلاشهای صادقانه ایشان را از یاد نخواهند برد.
تسلیت واژه ی کوچکی برای این غم بزرگ است اینجانب این ضایعه ی دردناک را به خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و صبری جمیل را از درگاه ایزد منان برایشان آرزومندم.
روحشان قرین آرامش ابدی باشد انشاءالله.

مجمع نمایندگان استان گیلان

انالله و انا الیه راجعون

پیام تسلیت مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی ، بمناسبت درگذشت روح الله قهرمانی استاندار اسبق گیلان

ضایعه‌ درگذشت ناگهانی دکتر روح ‌الله قهرمانی چابک استاندار سابق گیلان، موجب تالم و تأثر فراوان گردید.

چه غرورآفرینند آنان که در کمال صداقت و درستکاری، سالهای عمر پربرکتشان را در سنگر خدمت گذراندند و درجهت تحقق آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران خود مایه خیر و برکت برای مردم شریف دیارشان بودند و اینک با کوله باری از خدمات ارزنده و نیکی های بسیار به دیار باقی رهسپار شدند…
بی شک مردم شریف گیلان خدمات خالصانه این مرد بزرگ را بیش از پیش پاس داشته و قدردان زحمات بیدریغ ایشان هستند.

این ضایعه بزرگ را خدمت خانواده محترم ایشان، مردم شریف گیلان تسلیت عرض نموده و برای این عزیز از دست رفته در این ماه مبارک از درگاه ایزد منان علو درجات و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نماییم.

مجمع نمایندگان مردم شریف استان گیلان در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت قاسم رمضانپور نماینده اسبق صومعه سرا

و من المومنین رجال صدقوا ما عاهد الله علیه….

باورش سخت است ،چگونه میتوان باور کرد که گیلان یکی از مهمترین سرمایه های خود را از دست داده باشد.

متخصصی مومن به مردم و کشور،تکنوکراتی متعهد که جبران فقدانش بسی مشکل است.
بسیار به اینده اش امید داشتم ،اما چه کنیم که:”کل نفس ذائقه الموت”

علو درجات برای آن مرحوم،دوام عمر ،صبر و سلامتی برای کلیه بازماندگان و دوستان از درگاه ایزد منان مسئلت دارم .

قاسم رمضانپور نرگسی

پیام تسلیت علی صوفی وزیر اسبق تعاون و استاندار اسبق گیلان
بسم الله ارحمن الرحیم
انالله واناالیه الراجعون
ضایعه درگذشت مرحوم فقیدمهندس قهرمانى که یکى ازخدمتگزارن صدیق مردم گیلان درمسندمعاونت عمرانى استاندارى واستاندارگیلان بودندراخدمت فرزندان برومندودیگربازماندگانشان بویژه مردم قدرشناس گیلان که خاطرات خوشى ازدوران خدمت آن مرحوم دارندتسلیت عرض مى کنم .امیدوارم سابقه درخشان مدیریت ایشان توشه آخرت ومنشاءغفران الهى واجراخروى شان گرددودرجواررحمت حق تعالى آرام گیرند.
على صوفى

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.