تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1396 - 16:02
کد خبر : 17992

لپ تاپ ZenBook Pro UX550 معرفی شد؛ پرچمدار خوش منظر و قدرتمند ایسوس

لپ تاپ ZenBook Pro UX550 معرفی شد؛ پرچمدار خوش منظر و قدرتمند ایسوس

ZenBook Pro UX550 نمایشگر ۱۵.۶ اینچی لمسی با رزولوشن ۴K بهره می برد و به همراه پردازنده i7-7700HQ، کارت گرافیک Nvidia GTX 1050 Ti (با ۴ گیگابایت ویدیو رم از نوع DDR5) و تا سقف ۱۶ گیگابایت حافظه رم دارد

از زمان معرفی نخستین لپ تاپ «ذن بوک پرو» از سوی کمپانی ایسوس بیش از دو سال می گذرد و اگرچه این دستگاه طی سال گذشته میلادی از مدلی با سخت افزار بهبود یافته بهره مند شد، اما زمان آن رسیده تا این کمپانی از جایگزین تازه ای برای ذن بوک پرو رونمایی کند.

ایسوس در جریان رویداد «Edge of Beyond» و پیش از آغاز رسمی نمایشگاه کامپیوتکس واقع در تایپه، از ZenBook Pro UX550 رونمایی کرده که یکبار دیگر از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی لمسی با رزولوشن ۴K بهره می برد و به همراه پردازنده i7-7700HQ، کارت گرافیک Nvidia GTX 1050 Ti (با ۴ گیگابایت ویدیو رم از نوع DDR5) و تا سقف ۱۶ گیگابایت حافظه رم به دست مشتریان خواهد رسید.

احتمالاً انتظار دارید که چنین لپ تاپ قدرتمندی، بسیار قطور و سنگین وزن باشد، اما ZenBook Pro UX550 تنها ۱۸.۹ میلی متر قطر داشته و وزنش به ۱.۸ کیلوگرم می رسد. این ابعاد و وزن سبب می شود تا ذن بوک تازه ایسوس، از بسیاری از همتایانش مانند Acer Nitro 5 یا Dell Inspiron 15 7000 سبک تر و باریک تر باشد.

اما علی رغم این ظرافت، ایسوس کماکان اطمینان حاصل کرده که کاربران به اتصالات مختلفی دسترسی داشته باشند. این لپتاپ به دو پورت USB-C با پورت های تاندربولت، دو پورت USB Type-A 3.1، کارتخوان مایکرو SD، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و HDMI 1.4 تجهیز گشته است. ایسوس می گوید که باتری دستگاه، با عمری ۱۴ ساعته برای یک روز کامل همراهی تان می کند و امکان شارژ ۶۰ درصد از باتری نیز، در مدت کوتاه ۴۹ دقیقه وجود دارد.

لپ تاپ ZenBook Pro UX550 کماکان تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما قرار است طی ماه جولای آتی، با قیمت پایه ۱۲۹۹ دلار روانه بازار شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.