تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1396 - 13:49
کد خبر : 17965

ایسوس ZenBook Flip S را معرفی کرد؛ باریک ترین لپ تاپ تبدیل پذیر جهان

ایسوس ZenBook Flip S را معرفی کرد؛ باریک ترین لپ تاپ تبدیل پذیر جهان

این محصول با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار از ماه سپتامبر سال جاری میلادی (اواخر تابستان) وارد بازار می شود.

کمپانی ایسوس امروز در تایوان و در جریان نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ از چندین محصول جدید رونمایی کرد که یکی از آنها «ذن بوک فلیپ اس» (ZenBook Flip S) نام دارد و با شماره مدل UX370 شناخته می شود. این دستگاه به زعم سازنده، باریک ترین لپ تاپ تبدیل پذیر ۲-در-۱ جهان به شمار می رود.

در واقع ادعای ایسوس را می توان تا حدودی باور کرد، چون Flip S با ۱۰.۹ میلیمتر ضخامت و ۱.۱ کیلوگرم وزن، از دیگر دستگاه های تبدیل پذیر ۱۳ اینچی بازار ساخت اپل، اچ پی، ایسر و لنوو، باریک تر است. طراحی ظریف در کنار حاشیه های اندک نمایشگر که شرکت تایوانی آن را «NanoEdge» می نامد، مشخصه های اصلی نسل جدید محصولات آنها به شمار می روند.

ایسوس می گوید برای دستیابی به این ابعاد کوچک، نوعی «فَن پلیمری کریستال مایع» ابداع کرده که ضخامتش فقط به ۰.۳۳ میلیمتر می رسد و به خنک سازی سیستم می پردازد. البته مایکروسافت نیز پیشتر از فناوری مشابهی در سیستم خنک کنندگی سرفس پرو ۳ استفاده کرده بود.

لپ تاپ Flip S به صورت پیش فرض از ویندوز ۱۰ اس بهره می برد و برای ورود ایمن به ویندوز از طریق Windows Hello به حسگر اثر انگشت مجهز شده است. در این دستگاه شاهد پردازنده قدرتمند Core i7-7500 اینتل و حداکثر ۱ ترابایت حافظه SSD هستیم که عملکرد بی نقصی را ارائه خواهند داد. فرکانس کاری این پردازنده در حالت توربو بوست به رقم فوق العاده ۳.۵ گیگاهرتز می رسد.

محصول جدید ایسوس نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۴K دارد که حاشیه اطراف آن به ۶.۱۱ میلیمتر می رسد. این دستگاه از قلم استایلوس نیز پشتیبانی می کند، اما هنوز مشخص نیست آیا قلم Asus Pen نیز همراه با آن عرضه خواهد شد یا خیر. این محصول با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار از ماه سپتامبر سال جاری میلادی (اواخر تابستان) وارد بازار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.