تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1396 - 13:03
کد خبر : 17786

رندرهای جدید ال جی V30 از طراحی کشویی این پرچمدار حکایت دارند

رندرهای جدید ال جی V30 از طراحی کشویی این پرچمدار حکایت دارند

کمپانی LG به دنبال عرضه مدل V10 در سال ۲۰۱۵ و مدل V20 در سال ۲۰۱۶، به احتمال زیاد امسال نیز موبایل جدیدی از این سری را با نام V30 معرفی خواهد کرد. با توجه به رندرهایی که اخیراً توسط افشاگر معروف «ایوان بلس» منتشر شده، پرچمدار بعدی ال جی احتمالاً یک تلفن کشویی با

کمپانی LG به دنبال عرضه مدل V10 در سال ۲۰۱۵ و مدل V20 در سال ۲۰۱۶، به احتمال زیاد امسال نیز موبایل جدیدی از این سری را با نام V30 معرفی خواهد کرد. با توجه به رندرهایی که اخیراً توسط افشاگر معروف «ایوان بلس» منتشر شده، پرچمدار بعدی ال جی احتمالاً یک تلفن کشویی با صفحه نمایش دوم به جای کیبورد فیزیکی خواهد بود.

بر اساس گفته های بلَس، تصاویر موجود مربوط به ایده های اولیه کمپانی کره ای است و ممکن است این شرکت در محصول نهایی از طراحی کشویی استفاده نکند. البته مشاهده رندرهای مورد بحث خالی از لطف نیست و تصور جالبی از طرز تفکر طراحان ال جی ایجاد می کند.

نمایشگر دوم V30 می تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد که کیبورد مجازی یکی از پیش پا افتاده ترین گزینه هاست. اما طبق تصویری که ایوان بلس منتشر کرده، ال جی ایده های جالب و کاربردی زیادی برای بهره گیری از صفحه نمایش دوم در ذهن دارد که امیدواریم در صورت تولید، این تنوع کارکرد را در محصول نهایی نیز مشاهده کنیم.

هرچند با توجه به روند کمپانی در طراحی محصولات پرچمدار، بعید نیست V30 از ساختار کشویی با دو نمایشگر OLED بهره مند شود، اما نگاهی به سرنوشت موبایل «Blackberry Priv» به ال جی یادآور می شود که طراحی کشویی، حرکتی همراه با ریسک بوده و باید میزان استقبال احتمالی مشتریان را نیز در نظر گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.