تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1396 - 11:21
کد خبر : 17762

گلکسی اس ۸ از آیفون ۶s کندتر است

گلکسی اس ۸ از آیفون ۶s کندتر است

سامسونگ گوشی گلکسی اس ۸ را به عنوان یک محصول قدرتمند راهی بازار کرده است. البته این موضوع باعث نشده که پرچم‌دار جدید سامسونگ از سایر گوشی‌های کندتر نباشد. به تازگی آزمایشی بین این گوشی و آیفون ۶s انجام شده که نتیجه آن عملکرد ضعیف‌تر گلکسی اس ۸ بوده است. در این آزمایش مشخص شده

سامسونگ گوشی گلکسی اس ۸ را به عنوان یک محصول قدرتمند راهی بازار کرده است. البته این موضوع باعث نشده که پرچم‌دار جدید سامسونگ از سایر گوشی‌های کندتر نباشد. به تازگی آزمایشی بین این گوشی و آیفون ۶s انجام شده که نتیجه آن عملکرد ضعیف‌تر گلکسی اس ۸ بوده است.

در این آزمایش مشخص شده که گوشی چند سال پیش شرکت اپل از گلکسی اس ۸ سرعت بیشتری دارد. براساس اطلاعات منتشر شده گوشی آیفون ۶s پس از ۱ دقیقه ۳۴٫۸ ثانیه همه برنامه‌ها اجرا کرد که این زمان برای گلکسی اس ۸ به ۱ دقیقه و ۴۱ ثانیه رسید. در دور دوم گوشی آیفون ۶s توانست در مدت زمان ۴۲٫۵۶ ثانیه برنامه‌ها را اجرا کند و این زمان برای اس ۸ به ۴۹٫۵۵ ثانیه رسید.

البته همیشه سرعت حرف اول را نمی‌زند. تجربه روان و رابط کاربری جذاب برای خیلی از کاربران مهم است. دوربین و ویژگی‌های جذاب‌تر هم می‌تواند روی خرید کاربران تاثیرگذار باشد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که اپل همیشه گوشی‌های خودشان را به صورتی می‌سازد که از نظر عملکرد و سرعت کاربران را راضی نگه‌دارد. شاید آیفون‌ها از نظر میزان رم از اس ۸ کمتر باشند، اما در عمل نتیجه بهتری دارند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.