تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1396 - 13:11
کد خبر : 17662

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل در تاریخ پنجم الی نهم ژوئن برگزار می شود

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل در تاریخ پنجم الی نهم ژوئن برگزار می شود

روز ۵ ژوئن ۲۰۱۷ مصادف با ۱۵ خرداد ۹۶ ارائه اصلی این کنفرانس را به طور زنده از طریق وبسایت اپل تماشا کنید. برنامه فوق راس ساعت ۹:۳۰ شب به وقت تهران آغاز خواهد شد

اپل روز گذشته رسماً اعلام کرد که رویداد سالانه گردهمایی توسعه دهندگان این شرکت، امسال از روز شه شنبه پنجم ژوئن (۱۵ خرداد) تا جمعه همان هفته یعنی نهم ژوئن در شهر سن خوزه از ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد. همچنین محل دقیق برگزاری این رویداد سالن همایش های مرکزی مک اِنری تعیین شده است.

Feature2

از سال ۲۰۰۲ تا به امروز، این اولین بار است که رویداد کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل یک بار دیگر به شهر سن خوزه باز می گردد. چند سالی بود که اپل، سانفرانسیسکو را برای این رویداد مهم انتخاب می کرد و حالا فیلیپ شیلر، مدیر ارشد بازاریابی اپل در مورد علت این تغییر گفته که سن خوزه به دلیل نزدیک تر بودن به مقر اپل در کوپرتینو انتخاب شده و می تواند امکانات بی نظیری را در اختیار توسعه دهندگان شرکت کننده در آن قرار بدهد.

آقای شیلر گفته انتظار دارد در WWDC 2017، به مانند سال گذشته چیزی در حدود ۵ هزار توسعه دهنده و هزار مهندس شرکت داشته باشند. اما از آنجایی که محل جدید برگزاری این رویداد به خود شرکت اپل نزدیک تر شده، احتمال دارد که مهندسان اپلی بیشتری در آن حضور پیدا کنند و دیگر نیازی نیست تا برای شرکت در این مراسم، چند روز یا چند هفته از محل کار خود دور بشوند.

هزینه بلیط هواپیما و در مجموع رسیدن به سن خوزه در مقایسه با شهر سانفرانسیسکو نیز ارزان تر است.

بلیط های شرکت در این رویداد که به صورت تصادفی برای توسعه دهندگان ارسال می شود در حدود ۱۵۹۹ دلار قیمت گذاری شده است و ثبت نام در قرعه کشی آن از روز دوشنبه، بیست و هفتم مارس راس ساعت ۱۰:۰۰ صبح به وقت غرب آمریکا آغاز می شود.

Feature3

آن دسته از افرادی تمایل به ثبت نام دارند می بایست عضو برنامه توسعه دهندگی وب سایت اپل (Apple Developer Program) باشند و یا لااقل از ساعت ۵:۳۰ صبح (به وقت آمریکای مرکزی) روز ۱۶ فوریه (۲۸ بهمن)، عضو برنامه توسعه دهندگی Apple Developer Enterprise Program شده باشند.

کنفرانس توسعه دهندگان اپل یا WWDC، جایی است که این شرکت به رونمایی  آخرین نسخه از پلتفرم های نرم افزاری خود دست می زند. انتظار می رود که امسال هم شاهد معرفی iOS 11، MacOS 10.13 و نسخه های تازه ای از سیستم عامل های tvOS، و WatchOS باشیم. گاهی اوقات اتفاقات مهم دیگر هم در نطق آغازین این رویداد اعلام می شوند. پیش از این خبر عرضه رایانه های جدید مک و حتی آیکلاد در چنین زمانی معرفی شده بودند.

اپل مثل همیشه این رویداد را به صورت زنده از طریق قسمت مربوطه در وب سایت خود پخش خواهد کرد و اینکه امکان تماشا به کمک دستگاه های اپلی مثل آیفون، آیپد و اپل تی وی هم فراهم خواهد بود.

Feature4

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.