تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1396 - 17:44
کد خبر : 17126

مایکروسافت از تازه ترین کیبورد تایپ کاور خود با قیمت ۱۵۰ دلار رونمایی کرد

مایکروسافت از تازه ترین کیبورد تایپ کاور خود با قیمت ۱۵۰ دلار رونمایی کرد

?کیبوردهای تایپ کاور مورد اشاره همانند نسل های گذشته خود، با هر دو مدل سرفس پرو ۳ و سرفس پرو ۴ سازگار بوده چرا که آنها از اتصالات مشابهی بهره می برند. با این حال تفاوت عمده ای که میان این محصول و نسل پیشین وجود دارد، استفاده از جنس آلکانترا است. ?گفتنی است جنس

?کیبوردهای تایپ کاور مورد اشاره همانند نسل های گذشته خود، با هر دو مدل سرفس پرو ۳ و سرفس پرو ۴ سازگار بوده چرا که آنها از اتصالات مشابهی بهره می برند. با این حال تفاوت عمده ای که میان این محصول و نسل پیشین وجود دارد، استفاده از جنس آلکانترا است.
?گفتنی است جنس کیبوردهای مذکور در برخی موارد بحث بر انگیز شده چرا که نسبت به پلاستیک و یا فلز از مقاومت و دوام کمتری برخوردار است اما با این وجود مایکروسافت باز هم ریسک کرده و از آلکانترا در محصولات تازه خود هم استفاده کرده است. حال تنها باید منتظر واکنش خریداران و خرده فروشان در رابطه با آنها باشیم.
?ناگفته نماند که رنگ کیبوردهای تایپ کاور جدید هم دستخوش تغییراتی شده و رنگ های روشن به کار رفته در کیبورد سرفس پرو ۴ هم اکنون با نمونه های تیره تر شرابی، آبی، خاکستری و طلایی جایگزین شده اند.
?گفتنی است این کیبوردها همزمان با سرفس پروی جدید عرضه خواهند شد و خریداران می بایست برای هر کدام از آنها مبلغ ۱۵۰ دلار را بپردازند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.