تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 - 22:08
کد خبر : 16324

حمله سخنرانی زیباکلام در سلمان شهر/ حامیان روحانی مانع تعرض اخلالگران به استاد دانشگاه شدند

حمله سخنرانی زیباکلام در سلمان شهر/ حامیان روحانی مانع تعرض اخلالگران به استاد دانشگاه شدند

دکتر صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران که برای سخنرانی انتخاباتی به سلمان شهر استان مازندران رفته بود با حمله افراد اغتشاشگر و لباس شخصی نتوانست سخنرانی اش را به پایان ببرد. با این حال حامیان روحانی مانع از تعرض مهاجمان به این استاد اصلاح طلب شدند

زیباکلام عنوان کرد: کسانی که از ستاد آقای روحانی در مراسم حضور داشتند مانع از این شدند که افراد به من حمله کنند و درگیری به وجود آید.

صادق زیباکلام ، درباره اختشاش در سخنرانی‌اش در مسجد جامع سلمان شهر گفت: من یک استاد دانشگاه هستم و اماکن مختلفی برای سخنرانی می‌روم امروز هم برای سخنرانی به این شهر رفته بودم تا در جمع شماری از اعضای ستاد آقای روحانی و مردم سخنرانی کنم.

او ادامه داد: طبق قرار در مسجد حضور یافتم و با شماری از کسانی که از ستاد آقای روحانی آمده بودند نماز جماعت را اقامه کرده بعد از نماز پیش نماز و امام جمعه شهر در خصوص ضرورت شرکت در انتخابات صحبت کردند.

زیبا کلام ادامه داد: بعد از صحبت‌های امام جمعه من پشت تریبون قرار گرفتم هنوز سه چهار دقیقه‌ای نگذشته بود که عده‌ای شروع کردند به شعار دادن علیه بنده و من سعی کردم که جو را آرام کنم اما تلاشم به جایی نرسید.

او در ادامه افزود: این افراد شعارهایشان لحظه به لحظه تندتر می‌شد و قصد حمله به من را داشتند .

زیباکلام عنوان کرد: کسانی که از ستاد آقای روحانی در مراسم حضور داشتند مانع از این شدند که افراد به من حمله کنند و درگیری به وجود آید. نیروی انتظامی به جریان ورود کرد و مراسم نیمه کاره رها شد .

او در پاسخ به این سوال که فکر می کنید این افراد چه کسانی بودند گفت: همه ما به خوبی این افراد را می‌شناسیم و می‌دانیم از سوی چه افرادی حضور پیدا می‌کند شناختن این افراد خیلی مبهم و پیچیده نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.