تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 - 12:27
کد خبر : 15581

اعلام حمایت نماینده لنگرود از روحانی در سخنرانی امشب ستاد اعتدال گرایان رشت/ سخنرانی دکتر صالح در انزلی و عضو شورای مرکزی کارگزاران در لاهیجان

اعلام حمایت نماینده لنگرود از روحانی در سخنرانی امشب ستاد اعتدال گرایان رشت/ سخنرانی دکتر صالح در انزلی و عضو شورای مرکزی کارگزاران در لاهیجان

برنامه های انتخاباتی ستاد حامیان روحانی در استان گیلان با سخنرانان مختلف ادامه دارد.

ستاد مرکزی اعتدال گرایان استان اعلام کرد نشست امشب این ستاد با سخنرانی مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس  راس ساعت ۲۰:۳۰۰ در محل این ستاد واقع در خیابان نامجو روبروی اداره تربیت بدنی برگزار خواهد شد.

گفتنی است مهرداد لاهوتی از جمله نمایندگانی بود که در دوره گذشته در زمره حامیان محمدباقر قالیباف قرار داشت، اما این بار حاضر به حمایت از وی نشده است.

ستاد مرکزى کمیته دانشگاهیان ستاد دکتر روحانى( گیلان) نیز امشب با سخنرانی فیاض زاهد استاد دانشگاه نشستی را ساعت نوزده  در میدان لاکانی رشت برگزار خواهد کرد.

ستاد انتخاباتی روحانی در لاهیجان نیز اعلام کرد: جلسه ی پرسش و پاسخ با حضوریدالله طاهر نژاد عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و نماینده اسبق مجلس امشب ساعت ۲۱ در این ستاد برگزار خواهد شد.

در ستاد انتخاباتی روحانی در  انزلی نیز امشب ساعت ۲۱ جلسه ای با سخنرانی  دکتر رضا صالح  جلالی نماینده سابق آستانه اشرفیه  و دکتر هادی نوری از اعضای حزب اعتدال و توسعه برگزار می شود.

ستاد مرکزی این کاندیدای ریاست جمهوری در تالش نیز  از همایش وحدت اسلامی_و_عقلانیت با حضورعلی شکوری راد نماینده مردم تهران در مجلس ششم و دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی  ساعت ۵ عصر روز پنجشنبه در محل سالن معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تالش خبر داده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.