تاریخ انتشار : جمعه 15 اردیبهشت 1396 - 2:14
کد خبر : 15179

سخنرانی دکتر حضرتی در ستاد مرکزی دکتر‌روحانی در رشت

سخنرانی دکتر حضرتی در ستاد مرکزی دکتر‌روحانی در رشت

ذلت ما آنجایی بود که با قطع شدن گاز توسط همسایه شمالی ایران قیمت گاز را ۹ برابر کرده بودن و ما پدیرفتیم به خاطر مردم مازندران و گلستان که از لی گازی در سرما نلرزند اما امسال هم که قطع شد یک سنت هم بالا نبردیم و خودمان تامین کردیم

سخنرانی دکتر الیاس حضرتی
نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی از شهرستان رشت (دوره سوم.چهارم.پنجم)
نماینده ششم و دهم مجلس شورای اسلامی از استان تهران
مدیر مسئول روزنامه اعتماد و روزنامه تعادل
شرح حالی از این سخنرانی و نشست:
بعد از تشکر و قدر دانی افرادی که در این نشست حضور یافته بودند بیان های خود را این گونه بازگو کرد که در این اوضاع و احوال نابسامان اقتصادی که بر زندگی همه ی مردم است دولت آقای روحانی به این اندازه موفق بودن که ماشینی را به کمک وسایل جانبه از ته چاه بیاورند بیرون (مثال ایشان که در سخنرانی صبح به آن اشاره داشتن )
ما در یک شرایط سخت به سر می بریم که اگر آن را جدی نگیریم حالا چه ما، چه شخصه آقای روحانی یا آقای جهانگیری و چه مجموعه کسانی که متصل به این جمع خانواده ی بزرگ اصلاح طلب هستند.

دوباره داستان و یک واقعه تلخی را پیش رو خواهیم داشت.
هر کدام از ما این را فراموش ننکردیم که در یک وضعیت بسیار نابسامان سرنوشت ما دست افرادی بود که فقط شعار میدادند بدون هیچ نتیجه ای و اگر هم نتیجه ای به دنبال داشت فقط تخریب بود.
مثال ساده ی آن مذاکره ای که دو ماه طول کشید و فقط در طول روز ۲ تا ۳ ساعت زمان میگذاشتند و خوشحال از این موضوع بودند که محل مذاکره را از بغداد بکشانند به فلان شهر دیگر، در حالی که با آمدن دولت آقای روحانی، تیم قوی، صاحب نظرترین و سالم ترین تیم سرکار قرار گرفت و از طرفی هماهنگی لازم با رهبری با مجلس و از طرفی دیگر فشرده ترین کار دیپلماتی که در تاریخ انجام شد با وجود شش کشور که دارای قدرتهای جهانی بودند به ثمر رسید
نقل قولی از این مذاکرات از آقای ظریف که میگفتند زمان زیادی گرفته شد بک هفته تا صبح بیدار میماندیم یعنی از ۹ صبح شروع میکردیم تا فردا ساعت ۶ صبح و یکسره مذاکره میکردیم که در نهایت نتیجه ی آن یک سند افتخا آمیز بود.

این فعال سیاسی به عنوان عضو کمسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: حالیه هیچ مشگلی در مراودات اقتصادی، خریدهای خارجی، صادرات و واردات ما نداریم.
با بیان این مورد که هر وقت پول به ملت به عنوان پول تو جیبی پرداخت شود همه خوشحال می شوند آیا این واقعا جواب اصولی است؟
و در پاسخ باید گفت آقای زنگنه در میادین مشترک که نفت ما را میفروختن و عربستانی ها. قطر و امارات میبردند چه؟ حالیه رسیدیم که در طول این چهار سال به چهار صد و پنجاه هزار بشکه نفت که از اروند غربی (مرز ایران با عراق ) است. حتی امسال توانستیم گاز را بالاتر از قطریها ببریم و ذلت ما آنجایی بود که با قطع شدن گاز توسط همسایه شمالی ایران قیمت گاز را ۹ برابر کرده بودن و ما پدیرفتیم به خاطر مردم مازندران و گلستان که از لی گازی در سرما نلرزند اما امسال هم که قطع شد یک سنت هم بالا نبردیم و خودمان تامین کردیم.
عملکرد این دولت با وجود نقص هایی فوق العاده بالاست و در مجموع مسیر ، مسیر درستی می باشد و برای حرکت درست همه ی ما باید کمک کنیم که این کار نا تمام تازه رسیده به اول ثمر دهیش ۸/۲ رشد به روایت بانک مرکزی، ۱۱% رشد که علاوه بر نفت در صنعت و کشاورزی هم رشد داشته و در مسکن و ساختمان هم می توانیم این رشد را داشته باشیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.