تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 - 11:39
کد خبر : 15020

⁉️وقتی شهرداری تهران پرداخت بدهی نفتی بابک زنجانی را ضمانت کرد

⁉️وقتی شهرداری تهران پرداخت بدهی نفتی بابک زنجانی را ضمانت کرد

⁉️❌⁉️وقتی شهرداری تهران پرداخت بدهی نفتی بابک زنجانی را ضمانت کرد! ⁉️شهرداری تهران متعهد به پرداخت بدهی نفتی بابک زنجانی می‌شود! ?پس از آن که مشخص شد ادعای بابک زنجانی مبنی واریز ۴ میلیارد یورو از وجوه حاصل از فروش نفت به حساب بانک مسکن، واهی است، در ادامه پیگیری‌ها برای وصول مطالبات، بابک زنجانی

⁉️❌⁉️وقتی شهرداری تهران پرداخت بدهی نفتی بابک زنجانی را ضمانت کرد!

⁉️شهرداری تهران متعهد به پرداخت بدهی نفتی بابک زنجانی می‌شود!

?پس از آن که مشخص شد ادعای بابک زنجانی مبنی واریز ۴ میلیارد یورو از وجوه حاصل از فروش نفت به حساب بانک مسکن، واهی است، در ادامه پیگیری‌ها برای وصول مطالبات، بابک زنجانی یک فقره ضمانت‌نامه بانکی، عهده موسسه مالی و اعتباری توسعه به مبلغ ۸۰ هزار میلیارد ریال به نفع شهرداری تهران ارائه کرد و تاکید کرد که شهرداری تهران متعهد شده در قبال این ضمانت‌نامه، پرداخت بدهی به شرکت ملی نفت را تضمین کند.

?در پیگیری برای تایید ضمانت‌نامه مشخص شد، بانک مرکزی این ضمانت‌نامه را تایید نمی‌کند و ضمانت‌نامه صادر شده به نام شهرداری تهران نیز باطل شد. ارائه این ضمانت‌نامه نیز بخشی از وقت‌کشی‌های بابک زنجانی برای واریز نکردن پول نفت‌ فروخته شده توسط وی است.

⁉️آقای قالیباف، پدیده بابک زنجانی محصول عملکرد چه کسانی است؟

?قطعا شهردار تهران برای پاسخگویی در خصوص آن بخش از فعالیت‌های بابک زنجانی که با وزارت نفت تحت اختیار اصولگرایان در دولت احمدی‌نژاد صورت گرفت، مسئولیتی بر عهده ندارد. هر چند اصولگرایان نمی‌توانند از مسئولیت اخلاقی خود در این خصوص شانه خالی کنند اما محمدباقر قالیباف که با ادعای حمایت از ۹۶ درصد جامعه در مقابل ۴ درصدی‌ها پا به میدان انتخابات نهاده‌اند، شایسته است توضیح دهد همکاری‌اش با بابک زنجانی در چه سطحی قرار داشت که شهرداری تهران حاضر شده بود ضمانت نامه ۸۰ هزار میلیارد ریالی بابک زنجانی را بپذیرد؟ آیا پروژه ایران زمین بابک زنجانی در شهرک غرب و نقش بابک زنجانی در پروژه پر هزینه و کم فایده پل طبقاتی صدر در شمال تهران بخشی از اقدامات محمدباقر قالیباف در حمایت از ۹۶ درصدی‌ها در مقابل ۴ درصدی‌ها محسوب می‌شود؟ رمزگشایی از همکاری‌های شهرداری تهران و بابک زنجانی بی‌تردید به حل بسیاری از ابهامات سال‌های اخیر کمک می‌کند.

?ریشه پدیده بابک زنجانی در هر کجا که باشد با هیچ چسبی به دولت یازدهم و حسن روحانی نمی‌چسبد. آقای قالیباف نیز بهتر است به جای فرار به جلو ، پاسخگوی همکاری خود و سایر دوستان اصولگرایش با بابک زنجانی باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.