تاریخ انتشار : جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 12:22
کد خبر : 13989

اندک اندک جمع مستان می رسد …

اندک اندک جمع مستان می رسد …

مراسم « تحولات ساختاری صنعت پخش ، تحت لوای آیین نامه های اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا و چالش های پیش رو » با سخنرانی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی ، شهردار محترم رشت و جمعی از کاندیداهای انتخاباتی!!!

پس از تکذیب برخی از سایت ها در خصوص شنیده ها و البته دیده ها و همچنین بیرون زدن دم خروس در تقویم های رومیزی شهرداری و رونمایی از اولین کاندیدای حادث، در مراسم « تحولات ساختاری صنعت پخش ، تحت لوای آیین نامه های اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا و چالش های پیش رو » که توسط انجمن شرکت های صنعت پخش گیلان برگزار گردید و شهردار رشت !!! و نماینده ی اصلاح طلب ! رشت در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند ، کاندیداهایی در کنار شهردار به ایراد سخنرانی در این مراسم پرداختند. با اینکه یکی از کاندیداها به عنوان رئیس مجمع امور صنفی رشت در این مراسم حضور یافته بود، ولی همنشینی اش با شهردار و البته حضورش در مراسم سالانه در کنار این بزرگوار ، شایعات حضور او در لیست حامیان ثابت قدم را تقویت و تا حد زیادی اثبات کرد. حضور کاندیدای دیگری که هم اکنون در شورای شهر حضور دارد و ریاست محترم کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر بر عهده ایشان می باشد بسیار سوال برانگیز بوده واینکه ایشان دقیقا در این مراسم چه نقشی داشته اند از مسائل مهم و قابل تامل می باشد. کاندیداهای دیگر و نزدیک به شهردار و لیست های منتشره نیز در این مراسم حضور داشتند و از هر فرصتی جهت مذاکره و معارفه خود نزد مدیران شرکت های پخش استفاده می کردند.

در نهایت پس از جمع بندی موارد مرتبط با تحولات ساختاری صنعت پخش ، تحت لوای آیین نامه های اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا و چالش های پیش رو (مراسم تودیع و معارفه کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا از اصناف مختلف)  پذیرایی شام در فضایی بسیار صمیمی و دوستانه صورت پذیرفت…..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.