تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 فروردین 1396 - 12:02
کد خبر : 13923

تشریح برنامه های هفته کار و کارگر در گیلان

تشریح برنامه های هفته کار و کارگر در گیلان

محمود ایزددوست با بیان این مطلب افزود به مانند سالهای گذشته در اولین روز این هفته مراسم گلباران شهدا و در دومین روز برنامه دیدار با خانواده کار و کارگر استان با نماینده محترم ولی فقیه در استان را داریم . مدیر کل تعاون ،کارورفاه اجتماعی استان گیلان ضمن تشکر ویژه از تمامی کارگران مخصوصا

محمود ایزددوست با بیان این مطلب افزود به مانند سالهای گذشته در اولین روز این هفته مراسم گلباران شهدا و در دومین روز برنامه دیدار با خانواده کار و کارگر استان با نماینده محترم ولی فقیه در استان را داریم .

مدیر کل تعاون ،کارورفاه اجتماعی استان گیلان ضمن تشکر ویژه از تمامی کارگران مخصوصا کارگران استان گیلان آنها را بازوان توانمند چرخه اقتصاد و صنعت خواندند و افزودند در سالی که با فرمایش مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی ، تولید -اشتغال نامیده شده اهمیت وجودی کارگر در سطح جامعه بسیار نمایان تر و پر رنگ تر از گذشته خواهد بود.

ایشان هفته کار و کارگر را فرصتی هرچند کوچک اما مناسب به منظور تقدیر از کارگران زحمت کش دانستند.

وی همچنین اشاره داشت برنامه منظم برگزاری این هفته با همکاری مدیریت امور اجتماعی اداره کل و بسیج کارگری تدوین شده که در ان دیدار با خانواده های شهدای کارگری ، برگزاری کارگاه های آموزشی در همین حوزه نیز اجرا خواهد شد.

ایشان برگزاری راهپیمائی بزرگ کارگران را اختتامیه و پایان بخش این هفته دانستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.