تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 13:36
کد خبر : 13894

احمدی‌نژاد آغازگر حوادث ۸۸ بود/ روزی دست او در پاره‌کردن عکس امام‌ و‌ رهبری آشکار می‌شود

احمدی‌نژاد آغازگر حوادث ۸۸ بود/ روزی دست او در پاره‌کردن عکس امام‌ و‌ رهبری آشکار می‌شود

♦️جعفرزاده ایمن‌آبادی: ‼️❌‼️احمدی‌نژاد آغازگر حوادث ۸۸ بود/ روزی دست او در پاره‌کردن عکس امام‌ و‌ رهبری آشکار می‌شود غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ?گزارش‌های تخلفات آقای احمدی‌نژاد در دیوان محاسبات موجود است و براساس آنها نه تنها باید او در دادگاه حاضر می‌شد، بلکه مسببات خلع او از مقام ریاست‌جمهوری

♦️جعفرزاده ایمن‌آبادی:

‼️❌‼️احمدی‌نژاد آغازگر حوادث ۸۸ بود/ روزی دست او در پاره‌کردن عکس امام‌ و‌ رهبری آشکار می‌شود

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی گفت:

?گزارش‌های تخلفات آقای احمدی‌نژاد در دیوان محاسبات موجود است و براساس آنها نه تنها باید او در دادگاه حاضر می‌شد، بلکه مسببات خلع او از مقام ریاست‌جمهوری را هم باید فراهم می‌کرند، اما به دلایلی چنین نشد و نکردند.

? کسانی که امروز از احمدی‌نژاد اعلام برائت می‌کنند، این کارشان معنا ندارد زیرا این گروه باید به دلیل آنکه در انجام تخلفات و عملکرد آقای احمدی‌نژاد سهیم هستند و در واقع شریک جرم او به حساب می‌آیند، عذرخواهی و استغفار کنند.

?احمدی‌نژاد در سخنرانی خود مطرح کرده که «کسی حق نهی فرد دیگری را ندارد» این جمله بدین معنا است که احمدی‌نژاد نه تنها به ولایت فقیه بلکه به هیچ چیزی دیگری اعتقاد ندارد.

❗️ کسانی که درزمان ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد حکم او را حکم خدا می‌دانستند، حق اعلام برائت از احمدی‌نژاد را ندارند زیرا همین افراد بر دهان نقدکنندگان احمدی‌نژاد و روند دولت او کوبیدند. در حالیکه تمامی انتقادات در آن مقطع به درستی مطرح شده بود.

❗️شکی نیست که آغازگر حوادث سال ۸۸ محمود احمدی‌نژاد بود و روزی دست او در پاره کردن عکس رهبری و امام آشکار خواهد شد، امروز هم به دنبال فتنه ۹۶ است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.