تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1396 - 12:45
کد خبر : 13806

حمایت نماینده لنگرود از کاندیداتوری قالیباف

حمایت نماینده لنگرود از کاندیداتوری قالیباف

مهرداد لاهوتی بیان داشت: با بیان اینکه قالیباف یکی از مدیران کاربلد و توانمند در عرصه اجرایی کشور است گفت:‌ از اینکه وی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ثبت نام کرده،‌ خوشحال هستم؛‌ چرا که ورود وی به انتخابات نشاط و امید در جامعه ایجاد خواهد کرد. وی افزود:‌ کارنامه پربار قالیباف نشان می دهد

مهرداد لاهوتی بیان داشت: با بیان اینکه قالیباف یکی از مدیران کاربلد و توانمند در عرصه اجرایی کشور است گفت:‌ از اینکه وی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ثبت نام کرده،‌ خوشحال هستم؛‌ چرا که ورود وی به انتخابات نشاط و امید در جامعه ایجاد خواهد کرد.
وی افزود:‌ کارنامه پربار قالیباف نشان می دهد او از پس معضلات و مشکلات کنونی در عرصه های اقتصادی و اجتماعی برخواهد آمد و امیدوار هستم که مردم به وی اعتماد کرده تا ایشان بتواند مدیریت انقلابی و جهادی را در سرتاسر کشور پیاده سازد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پایان با بیان اینکه مردم پایتخت شاهد به ثمر رسیدن توانمندی و کارآمدی قالیباف هستند، گفت: در یک دهه مدیریت شهری قالیباف در تهران شاهد افتتاح طرح هایی هستیم که هر یک در اشل ملی قرار دارند و این طرح ها و پروژه ها نیز کم نیستند. در صورتیکه چنین مدیریتی در کل کشور پیاده شود بدون شک ایرانی آباد و مردمانی با رفاه بیشتر خواهیم داشت و دیگر کسی به خاطر معیشت شرمنده خانواده نخواهد شد.
مهرداد لاهوتی در دورگذشته انتخابات ریاست جمهوری نیز از حامیان قالیباف محسوب می شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.