تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1396 - 10:53
کد خبر : 13621

آتش سوزی در رشت چند باب مغازه را در کام خود فرو برد+عکس

آتش سوزی در رشت چند باب مغازه را در کام خود فرو برد+عکس

صبح امروز: آتش سوزی در سه راه فلسطین رشت چند باب مغازه را در کام خود فرو برد به گزارش پایگاه خبری رشت پرس آتش سوزی مهیب در ساعت ۶:۱۵ دقیقه صبح امروز توسط رانندگان خودروهای عبوری به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعا ۴۵ آتش نشان و افسر ارشد

صبح امروز: آتش سوزی در سه راه فلسطین رشت چند باب مغازه را در کام خود فرو برد

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس آتش سوزی مهیب در ساعت ۶:۱۵ دقیقه صبح امروز توسط رانندگان خودروهای عبوری به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعا ۴۵ آتش نشان و افسر ارشد آتش نشانی بهمراه ۱۲ دستگاه خودروی اطفایی از ۶ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه واقع در خیابان شهداء- سه راه فلسطین اعزام شدند.

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی حجم آتش را بسیار گسترده عنوان کرد و افزود: آتش از سربندی چندین باب مغازه با ارتفاع زیاد زبانه میکشید که توانستیم با توزیع سریع نیروها و خودروهای امدادی از چهار جهت به آتش یورش ببریم و ضمن محاصره حریق، دامنه آتش را تنگ تر و از گسترش آن جلوگیری کنیم .

شهرام مومنی در این باره گفت: متاسفانه در این حادثه بواسطه سقف های شیروانی چوبی و بهم پیوسته چندین باب مغازه که فاقد دیوار آتش بر نیز بودند دچار آتش سوزی شدند.

وی با بیان اینکه کشف و مشاهده دیر هنگام آتش توسط شهروندان و عدم حضور مالکان در آن ساعت از صبح در مغازه ها یکی از مهمترین علت های گسترش این آتش سوزی است.

مومنی در پایان افزود: خوشبختانه این حادثه صدمات و تلفات جانی در بر نداشت و علت آتش سوزی را نیز در دست بررسی اعلام داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.