تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردین 1396 - 13:56
کد خبر : 13511

روز چهارم ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری؛(بروز می شود) ثبت نام مشاور رسانه ای احمدی نژاد/ همه در انتظار ورود شخصیت های سیاسی

روز چهارم ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری؛(بروز می شود) ثبت نام مشاور رسانه ای احمدی نژاد/ همه در انتظار ورود شخصیت های سیاسی

تا روز گذشته در مجموع ۶۳۸ نفر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده‌اند و به نظر می‌آید ستاد انتخابات کشور امروز شاهد خیل عظیمی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری باشد. بنا بر اعلام مسئولان ستاد انتخابات کشور تا پایان روز دوم، ۲۸۷ نفر ثبت‌نام کرده‌اند. از مهم‌ترین چهره‌هایی که تاکنون در انتخابات ریاست جمهوری

تا روز گذشته در مجموع ۶۳۸ نفر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده‌اند و به نظر می‌آید ستاد انتخابات کشور امروز شاهد خیل عظیمی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری باشد.

بنا بر اعلام مسئولان ستاد انتخابات کشور تا پایان روز دوم، ۲۸۷ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

از مهم‌ترین چهره‌هایی که تاکنون در انتخابات ریاست جمهوری نام‌نویسی کرده‌اند می‌توان به محمود احمدی‌نژاد، حمید بقایی، مصطفی میرسلیم، محمدعلی پورمختار نماینده مجلس، موسی‌الرضا ثروتی نماینده سابق مجلس، مسعود زریبافان رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران محمد غرضی وزیر سابق پست و تلگراف، مصطفی هاشمی طبا رئیس سابق سازمان تربیت بدنی و مهدی خزعلی اشاره کرد.
در ابتدای چهارمین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، مهدی کلهر مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد با حضور در ستاد انتخابات کشور برای ثبت نام در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری حضور یافت.

او عنوان کرد : مستقل آمده‌ام و به تعهدات جمنا پایبند نیستم. از سوی دیگر نیز با رییس جمهور سابق برای شرکت در انتخابات صحبتی نداشته‌ام.

معاون سیاسی وزیر کشور از برگزاری تجمع توسط طرفداران یکی از کاندیداهای اصولگرا اظهار بی‌اطلاعی کرد.

علی‌اصغر احمدی رییس ستاد انتخابات کشور در پاسخ به خبرنگار سیاسی ایلنا درباره تجمعات طرفداران برخی از نامزدها که قصد ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را دارند گفت: از تجمعات و گردهمایی‌هایی که گفته می شود امروز توسط برخی از طرفداران نامزدها قرار است برگزار شود بی اطلاع هستیم.

احمدی تاکید کرد: هر تجمعی بدون مجوز غیرقانونی است و استانداری‌های اقدامات لازم را در این زمینه انجام می‌دهند.

به گزارش ایلنا، در کانال‌ها و برخی رسانه‌های اصولگرا اعلام شده که طرفداران محمدباقر قالیباف که گفته می‌شود قصد ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری را دارد در میدان بهارستان گرد قرار است تجمعی داشته باشند.

محسن غرویان هم ثبت نام کرد

حجت الاسلام غرویان از مدرسان فلسفهٔ اسلامی حوزهٔ علمیهٔ قم و از اساتید اخلاق نیز به جمع کاندیداهای ریاست جمهوری پیوست. ظاهرا غرویان خود را کاندیدای پوششی روحانی می داند که هنگام ثبت نام گفت: شعارم علم ،عقلانیت اخلاق است و انشالله به نفع روحانی کنار می روم.

گفتنی است غرویان به دلیل نقص مدارک، نتوانست ثبت نام خود را به طور کامل انجام دهد.

یک نماینده دیگر کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری شد

نماینده رباط کریم کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم شد.

حسن نوروزی سخنگوی کمیسون قضایی مجلس نیز با حضور در ستاد انتخابات شکور برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو اعلام آمادگی و ثبت نام کرد.

محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات برای نام‌نویسی در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.