تاریخ انتشار : دوشنبه 21 فروردین 1396 - 12:59
کد خبر : 13315

دکتر رمضانپور،عضو شورای اصلاح طلبان گیلان: دولت نقدپذیر نباشد دامنه فساد گسترش می یابد/ رسانه های فعال در جهت تخریب باید شناسایی شوند

دکتر رمضانپور،عضو شورای اصلاح طلبان گیلان: دولت نقدپذیر نباشد دامنه فساد گسترش می یابد/ رسانه های فعال در جهت تخریب باید شناسایی شوند

دکتر رمضانپور،عضو شورای اصلاح طلبان گیلان: دولت نقدپذیر نباشد دامنه فساد گسترش می یابد/ رسانه های فعال در جهت تخریب باید شناسایی شوند عضو شورای اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه دولت نقدپذیر نباشد دامنه فساد گسترش می یابد، گفت: وقتی از بلندگوی رسانه به جای نقد دلسوزانه اهداف یک جریان سیاسی را پیگیری کنیم

دکتر رمضانپور،عضو شورای اصلاح طلبان گیلان: دولت نقدپذیر نباشد دامنه فساد گسترش می یابد/ رسانه های فعال در جهت تخریب باید شناسایی شوند
عضو شورای اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه دولت نقدپذیر نباشد دامنه فساد گسترش می یابد، گفت: وقتی از بلندگوی رسانه به جای نقد دلسوزانه اهداف یک جریان سیاسی را پیگیری کنیم این تخریب است و نقد نیست.
دولت نقدپذیر نباشد دامنه فساد گسترش می یابد/ رسانه های فعال در جهت تخریب باید شناسایی شوند
احمد رمضانپور نرگسی در گفتگو با کاسپین در واکنش به شاخص نقد پذیری دولت، اظهار کرد: رسانه ها از مطبوعات گرفته تا رسانه های مجازی از قبیل سایت های خبری و خبرگزاری ها پل ارتباطی مردم با حاکمیت اند.

وی با بیان اینکه طبیعی است که در این پل ارتباطی موانعی وجود داشته باشد، گفت: ممکن است نقدهایی وجود داشته باشد اما رسانه ها باید این موانع را در جهت بهبود امور بردارند.

عضو شورای اصلاح طلبان گیلان با تأکید بر اینکه عدم نقد دولت، فساد را در جامعه زیاد می کند، اضافه کرد: ما این موضوع را در دولت گذشته داشتیم، خیلی از رسانه ها راتعطیل کردند و خیلی از صاحبان روزنامه ها رابه خاطر مسائلی همچون سخنرانی بر علیه دولت به زندان انداختند.

رمضانپور نرگسی با اشاره به این موضوع که باید بین تخریب و نقد فرق قایل شد، تصریح کرد: نقد در جهت بهسازی، اصلاح و دلسوزی برای بهبود امور باشد و دولت باید از این نقدها استقبال کند.

وی با بیان اینکه اگر نقد را باتخریب اشتباه بگیریم و خدماتی که دولت ارایه داده است را نادیده بگیریم این تشویش اذهان عمومی است، گفت: وقتی از بلندگوی رسانه به جای نقد دلسوزانه اهداف یک جریان سیاسی را پیگیری کنیم این تخریب است و نقد نیست.

عضو شورای اصلاح طلبان گیلان در پاسخ به این سؤال که دولت یازدهم نقد پذیر بوده است با توجه به ممنوعیت اجازه ورود رسانه های منتقد به برنامه های دولت، افزود: دولت هابه ویژه دولت یازدهم باید نقد پذیر باشند.

رمضانپور با تأکید براینکه اگر دولت نقد پذیر نباشد دامنه فساد گسترش پیدا می کند، تصریح کرد: یک موقع نقد منصفانه است و یک موقع جای نقد را تخریب می گیرد که این موارد باید مشخص شوند ، باید رسانه های فعال در جهت تخریب مشخص شوند.

رمضانپور با اشاره به این نکته که بعید می دانم دولت تدبیر و امید مخالف نقد منصفانه باشد، اضافه کرد: بعید است که به این رسانه ها اجازه ورود به برنامه هایش را ندهد.

عضو شورای اصلاح طلبان گیلان در خاتمه اظهار کرد: نقد امری پذیرفته شده است نقد در جهت ارتقاء در بخش های سیاسی، امنیتی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.