تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1396 - 16:31
کد خبر : 13268

در روزهای آخر شورا در راه رضای خدا کار کنیم!

در روزهای آخر شورا در راه رضای خدا کار کنیم!

در روزهای آخر شورا در راه رضای خدا کار کنیم! صد و هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر رشت بعد از تلاوت آیاتی چد از کلام الله مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در عمارت مرکزی شورا آغاز شد. صد و هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر رشت بعد از تلاوت آیاتی

در روزهای آخر شورا در راه رضای خدا کار کنیم!

صد و هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر رشت بعد از تلاوت آیاتی چد از کلام الله مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در عمارت مرکزی شورا آغاز شد.

صد و هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر رشت بعد از تلاوت آیاتی چد از کلام الله مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در عمارت مرکزی شورا آغاز شد.

۱۰:۲۰؛ فاطمه شیرزاد، فرانک پیشگر، اسماعیل حاجی پور، محمدحسین واثق کارگرنیا، محمود باقری خطیبانی، محمدعلی رفیعی نوده، رضا رسولی، مجید رجبی ویسرودی، حجت جذب، عباس صابر، مظفر نیکومنش نودهی و فرهاد شوقی از حاضرین در این جلسه هستند.

۱۰:۲۳؛ مظفر نیکومنش نودهی، نائب رئیس شورا که در غیاب کاظمی اداره ی جلسه را بر عهده دارد در ابتدای جلسه گفت: ریاست شورا، مسعود کاظمی به دلیل جلسه ای برای کلانشهرهای ایران به مشهد رفته است و در غیاب ایشان بنده ریاست شورا را بر عهده دارم. وی همچنین ولادت مولای متقیات، حضرت امیرالمومنین علی (ع) را بر تمامی پدران فداکار تبریک گفت و سالگرد شهید صیاد شیرازی را گرامی داشت.

۱۰:۲۶؛ باقری خطیبانی به عنوان اولین ناطق جلسه گفت: یکی از دلالان شهرداری و قلم به دستان شهرداری نوشته است که اعضای شورا غوغاسالار هستند!

وی ادامه داد: بنا بر اوضاع و احوال شهرداری و ورود در انتخابات شورا تصمیم گرفته ام به استاندار نامه ای بنویسم.

باقری اضافه کرد: شاید دیگر جلسه ی بعدی شورا برگزار نشود! گوشه و کنار شهر مشکلات فراوانی دارد، مشکل آسفالت وجود دارد، دیوار آرامستان تخریب شده است، در این روزهای آخر برای آسفالت چاره ای بیاندیشیم.

۱۰:۴۰؛ فاطمه شیرزاد به عنوان ناطق دوم گفت: در روزهای آخر شورا امیدوارم بتوانیم در راه رضای خدا و امور شهروندان وظایفمان را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: در راستای احداث پل عابرپیاده اقدامات بسیاری داشته ایم ولی باید در بخش حفاظت از آن اقدامات احداث پل در این محدوده از سوی شهرداری رشت باید صورت بگیرد.

شیرزاد اضافه کرد: شورا محل سیاسی بازی ها نیست، شورا نباید سیاست زده شود، اگر شورا سیاسی شود، مردم از خدمات بی بهره می مانند و مدیریت شهری به نحو احسنت صورت نمی گیرد.

۱۰:۴۷؛ در ادامه پروژه ی شبکه فیبر نوری یکپارچه به منظور ایجاد زیرساخت پرسرعت شبکه ارتباطی مورد بررسی قرار گرفت که این لایحه توسط اعضای شورا تجدید نظر شد.

۱۰:۵۱؛ محمود باقری خطیبانی نامه ی خود به استاندار گیلان را در میان اصحاب رسانه توزیع نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.