تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فروردین 1396 - 17:27
کد خبر : 13207

بیانیه مهندس آیت کاظم زاده در خصوص عدم کاندیداتوری

بیانیه مهندس آیت کاظم زاده در خصوص عدم کاندیداتوری

  بنام خالق یکتا مردم فهیم و بافرهنگ رشت با توجه به نزدیک شدن به انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و چالشهای پیش روی شهرمان، همه دغدغه انتخاب نمایندگانی را دارید که برایند مطالبات و انتظارات به حق شما باشند و با تخصص،جسارت، سلامت و تعهد و همچنین همکاری و کار گروهی در راستای ساختن شهری

 

بنام خالق یکتا

مردم فهیم و بافرهنگ رشت
با توجه به نزدیک شدن به انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و چالشهای پیش روی شهرمان، همه دغدغه انتخاب نمایندگانی را دارید که برایند مطالبات و انتظارات به حق شما باشند و با تخصص،جسارت، سلامت و تعهد و همچنین همکاری و کار گروهی در راستای ساختن شهری در حال توسعه و پویا حرکت کنند.
در همین راستا و در بهبوهه ثبت نام از کاندیداهای انتخابات شورا تعدادی از بزرگان و پیشکسوتان، اساتید دانشگاه و فعالان سیاسی و اجتماعی و دوستان نزدیک از سرِ لطف و هر یک از زاویه نگرش خود درخواست حضور اینجانب در عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر رشت را مطرح نمودند. در کمال ادب و احترام و سپاس از إبراز محبت اساتید و دوستان بزرگوارم، پس از بررسی و تحلیل شرایط در نهایت تصمیم به عدم کاندیداتوری گرفتم.
بدیهی است کاندیدا نشدن حقیر به معنای کنار کشیدن از مسئولیت اجتماعی و سیاسی در مقابل شهر و شهروندان عزیز و بافرهنگم نیست. و حقیر در مسیر تحقق آرمان مدیریت واحد و یکپارچه شهری و قرار گرفتن رشت عزیز در مسیر توسعه پایدار از هیچ تلاش و کوششی به سهم خود( هر چند اندک) فرو گذار نخواهم کرد. و در کنار دوستان همفکر و فعالانی که دغدغه رشت را دارند، دِین خود را ادا خواهم نمود.
باور و گفتمان همیشگی اینجانب همچنان تاکید بر تاثیر غیر قابل إنکار اتحاد و همدلی همه اقوام و ساکنان مناطق مختلف کلانشهر ( فارغ از قومیت و زبان و تعصبات مخرب) است که با افزایش میزان مشارکت شهروندان و مسئولیت پذیری آنان میتواند زمینه ساز حضور متخصصان متعهد و خبره در جایگاه رفیع تصمیم سازی و تصمیم گیری (شورای شهر) گردد و مدیریت شهری را در پیشبرد أهداف متعالی برنامه ریزی توسعه شهری یاری رسانده و موجبات اعتلای رشت عزیزمان گردد.
با تقدیم احترام و آرزوی داشتن شهری توسعه یافته :
آیت کاظم زاده

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.