تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1395 - 0:53
کد خبر : 13062

بازداشت۲نفر درپرونده پلاسکو

بازداشت۲نفر درپرونده پلاسکو

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در صد و هشتمین نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به حماسه مردمی ۲۲بهمن گفت: مردم بار دیگر موضع خودشان را نسبت به دشمنان نظام نشان دادند. سخنگوی قوه قضائیه خبر داد؛ اژه ای در رابطه با آخرین وضعیت پرونده تشکیل شده پلاسکو گفت: پرونده در دادسرا تهران

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در صد و هشتمین نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به حماسه مردمی ۲۲بهمن گفت: مردم بار دیگر موضع خودشان را نسبت به دشمنان نظام نشان دادند.

سخنگوی قوه قضائیه خبر داد؛

اژه ای در رابطه با آخرین وضعیت پرونده تشکیل شده پلاسکو گفت: پرونده در دادسرا تهران است و با نظر دادستان و مدعی العموم تشکیل شده و ۲ نفر در جهت آغاز آتش سوزی اتهاماتی متوجه آنها بود که در بازداشت هستند. هیأتی مرکب از افراد مختلف برای رسیدگی به پرونده تشکیل شده است. از جهت فروریختن و اقدامات بعدی که آیا می توانسته ضایعه کمتر شود یا نه، قرار است گزارشی ارسال شود. هنوز از مسئولان کسی احضار نشده است.

وی ادامه داد: پرونده حادثه پلاسکو در دادسرای تهران تشکیل شده است و هیاتی مرکب از کارشناسان مختلف برای بررسی تمامی ابعاد حادثه تشکیل شده اما هنوز این هیات گزارش خود را ارائه نداده است. تا زمانی که این گزارش ارسال نشده هیچ فردی به عنوان متهم احضار نمی شود. ممکن است از افرادی به عنوان مطلع و به منظور تحقیقات سوال شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.