تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 - 0:31
کد خبر : 13040

مددجویان اهل تشیع و تسنن کمیته امداد امام خمینی (ره) به مشهدالرضا (ع) اعزام شدند

مددجویان اهل تشیع و تسنن کمیته امداد امام خمینی (ره)  به مشهدالرضا (ع) اعزام شدند

لحظاتی پیش، جمعی از مددجویان اهل تشیع و تسنن کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مرزی بندر آستارا به مشهدالرضا (ع) اعزام شدند. «رحمت‌الله رجبی»، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مرزی بندر آستارا، عصر امروز (۲۲ بهمن ماه) در حاشیه اعزام کاروان این زائران، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان برای وحدت

لحظاتی پیش، جمعی از مددجویان اهل تشیع و تسنن کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مرزی بندر آستارا به مشهدالرضا (ع) اعزام شدند.

«رحمت‌الله رجبی»، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مرزی بندر آستارا، عصر امروز (۲۲ بهمن ماه) در حاشیه اعزام کاروان این زائران، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان برای وحدت اسلام نقشه های زیادی در سر دارند، تقویت ارزش های دینی و اسلام ناب حضرت محمد (ص) را از اولویت ها می باشد.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان باید سیره و روش پیامبر اکرم (ص) را الگو قرار دهند، افزود: حفظ وحدت، پاسخ محکمی می باشد که ملت ایران می توانند به دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدهند.

رجبی با اشاره به اینکه ایام الله فجر، فرصتی مناسب برای تبیین ارزش های انقلاب می باشد، تصریح کرد: همزمان با ۲۲ بهمن «سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی» و در آستانه فرا رسیدن ایام فاطمیه، جمعی از مددجویان اهل تشیع و تسنن شهرستان در قالب یک کاروان به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با تأکید بر اینکه ۴۰ نفر از مددجویان شیعه و سنی در این کاروان حضور دارند، گفت: حاضران در این کاروان ظرف مدت ۶ روز از حرم مطهر امام رضا(ع) و سایر اماکن زیارتی مشهد مقدس بازدید خواهند کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا در بخش دیگر سخنان خود به اعزام کاروان های مختلف از ابتدای سالجاری تاکنون به مشهد و کربلا اشاره کرد و یادآور شد: در این مدت ۲۸ نفر از مددجویان این کمیته به کربلای معلی و ۱۱۸ نفر به مشهد مقدس اعزام شده اند.

وی در پایان تصریح کرد: کلیه هزینه این سفرها از طریق کمک‌های مردمی و مشارکت خیران نیکوکار تأمین می‌شود و پیش بینی می شود با همکاری خیران این اعزام ها در ادامه سالجاری و سال جدید شمسی تداوم یابد.

خبرنگار ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.