تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 - 23:26
کد خبر : 12870

سکوت چهار اصولگرای شورا در مقابل حذف نیروهای ارزشی در شهرداری رشت

سکوت چهار اصولگرای شورا در مقابل حذف نیروهای ارزشی در شهرداری رشت

جارستان:اخیرا شهرداری رشت خواسته یا ناخواسته در مسیری قرار گرفته است که تعدادی از نیروهای ارزشی در مسیر هجمه و یا حذف قرار گرفته اند. نکته جالب توجه اینکه در ماجرای عزل تعدادی از مدیران ارزشی شهرداری رشت، برخی اصولگرایان شورا که اتفاقا از اعضای فعال شورا به شمار می روند از جمله فاطمه شیرزاد،

جارستان:اخیرا شهرداری رشت خواسته یا ناخواسته در مسیری قرار گرفته است که تعدادی از نیروهای ارزشی در مسیر هجمه و یا حذف قرار گرفته اند.

نکته جالب توجه اینکه در ماجرای عزل تعدادی از مدیران ارزشی شهرداری رشت، برخی اصولگرایان شورا که اتفاقا از اعضای فعال شورا به شمار می روند از جمله فاطمه شیرزاد، محمدحسین واثق کارگرنیا، مظفر نیکومنش نودهی و سید رضا موسوی روزان هیچگونه اعلام موضعی نکرده و همچنان سکوت را ترجیح داده اند.

جای سوال دارد که چرا چنین تصمیماتی در مقطع زمانی بسیار حساس برای شهرداری رشت گرفته می شود؟ و بیش از آن این سوال پیش می آید که چرا این طیف از اصولگرایان شورا که اتفاقا حضوری فعال در عرصه های مختلف مدیریت شهری دارند و شاید از جزییات امور آگاه ترند؛ در مقابل هجمه و یا کنار گذاشتن نیروهای بسیجی و ارزشی که عملکرد بسیار مثبتی در حوزه فعالیت خود داشته اند سکوت کرده اند؟

آیا این سکوت و عدم اعلام موضع صریح در خصوص این اتفاقات ارتباطی به تمایل آنها به حضور در جناح موافقان شهردار دارد؟ آیا معتقدند حامی شهردار بودن از پایبندی به اصول و حمایت از مدیران ارزشی مهم تر است و یا دلیل دیگری داشته اند؟ آیا این ۴ عضو قصد ندارند بگویند چابک سازی سیستم با حذف نیروهای ارزشی در مدت کوتاهی پس از روی کار آمدن به دست نمی آید؟ آیا …

به نظر می رسد دلیل این سکوت هرچه بوده است نیاز به توضیح و اعلام موضع صریح دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.