تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1395 - 10:43
کد خبر : 12742

توضیح «رامبد جوان» درباره پخش نشدن ترانه «محسن چاوشی» از «خندوانه»

توضیح «رامبد جوان» درباره پخش نشدن ترانه «محسن چاوشی» از «خندوانه»

جارستان-اواخر آبان‌ماه امسال بود که رامبد جوان اعلام کرد محسن چاوشی قطعه‌ای با شعر مولانا را برای برنامه «خندوانه» اجرا کرده است، اما با وجود گذشت دو هفته از آغاز فصل چهارم هنوز از این آهنگ در این برنامه استفاده نشده است. جوان امروز در تازه‌ترین گفت‌وگویش در این‌باره توضیح داده و دلیل این اتفاق

جارستان-اواخر آبان‌ماه امسال بود که رامبد جوان اعلام کرد محسن چاوشی قطعه‌ای با شعر مولانا را برای برنامه «خندوانه» اجرا کرده است، اما با وجود گذشت دو هفته از آغاز فصل چهارم هنوز از این آهنگ در این برنامه استفاده نشده است. جوان امروز در تازه‌ترین گفت‌وگویش در این‌باره توضیح داده و دلیل این اتفاق را آماده نشدن موزیک ویدیوی مناسب برای این قطعه دانسته است.
رامبد جوان ۲۱ آبان ماه در حاشیه نمایشگاه مطبوعات اعلام کرد محسن چاوشی خواننده فصل چهارم برنامه «خندوانه» خواهد بود و قطعه‌ای به نام «زندان» را با شعر مولانا برای این برنامه اجرا کرده است. این مجری و کارگردان به تازگی در گفت‌وگو با موسیقی ما، درباره دلیل پخش نشدن این قطعه با وجود گذشت دو هفته از آغاز فصل چهارم «خندوانه» توضیح داده است.
مجری «خندوانه» درباره دلایل تاخیر پخش قطعه «زندان» این‌طور توضیح داد: «ما دچار موضوعاتی شده‌ایم که باعث این اتفاقات شده است. به هر حال هنرمندی که برای ما این اثر را خوانده است، محسن چاوشی است و از لحاظ شخصیت هنری و حرفه‌ای از درجه اهمیت بسیاری برای مجموعه برخوردار است. درجه اهمیتی که قطعا برای دیگر هنرمندان این حوزه هم بوده و هست ولی برخی حساسیت‌ها باعث شده این تاخیر به وجود بیاید.»
آن‌طور که این جوان در ادامه گفته این قطعه قرار است همراه با موزیک ویدویی که از سوی عوامل این برنامه ساخته شده روی آنتن برود:‌ «موزیک ویدیویی که برای این قطعه ساخته شده دوباره دچار تغییرات اساسی شده و هنوز باب میل مجموعه نشده و همین دلیل باعث شده این قطعه منتشر نشود. چاوشی نهایت وقت و انرژی را برای تولید این قطعه صرف کرده و این اثر در بهترین حالت ممکن و با نهایت استانداردها در اختیار ما قرار گرفته است. به همنی خاطر ما هم همه تلاشمان این است که در بهترین حالت منتشر شود. می‌خواهیم این اثر و موزیک ویدیو جوری منتشر شود که خود چاوشی هم وقتی آن‌را می بیند، پیش خودش بگوید که دم‌شان گرم، قدر آهنگ را دانستند.»
او در پاسخ به برخی شایعات و واکنش طرفداران چاوشی در فضای مجازی نیز گفت: «این موضوع که همیشه هر تاخیری که می‌تواند ده‌ها دلیل انسانی و فنی داشته باشد و تفسیر به حذف می‌شود متاسفانه همیشه هست. ما دلمان می‌خواهد یک کار خوب تحویل مردم بدهیم. امیدورام طرفداران چاوشی هم به این شایعات توجه نکنند.»
رامبد جوان در ادامه از اظهار نظر درباره زمان احتمالی پخش این قطعه اجتناب کرد و گفت: «من هفته گذشته به خود محسن چاوشی گفتم که حتما این هفته پنج شنبه پخش می‌شود و متاسفانه نرسیدیم و بد قول شدم. الان هم چون نمی‌خواهم بد قول شوم، تاریخی اعلام نمی‌کنم. امیدوارم طرفداران چاوشی ما را هول نکنند. ولی صد در صد قول می‌دهم این اثر در بهترین حالت ممکن و با بهترین موزیک ویدیو منتشر خواهد شد و قطعا در اولین موقعیت این اتفاق می‌افتد.»
محسن چاوشی پیش از این درباره قطعه «زندان» در گپ و گفتی اینترنتی با دوستدارانش در صفحه شخصی خود گفته بود: «همان طور که پیش بینی می‌شد، شعر و ملودی خنداونه که از اشعار مولانا است، شاد است اما موضوعش مرگ است.»
تنظیم و میکس این قطعه توسط خود چاوشی انجام شده و عادل روح‌نواز نیز نوازنده گیتار این قطعه است. همچنین این خواننده خبر داده بود پس از این کار فرمت آثارش تا حدودی تغییر خواهد کرد.

آی سینما/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.