تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1403 - 12:03
کد خبر : 126287

رضویان، عضو شورای شهر:

هزار و پانصد مخزن زباله خریداری و در محلات مستقر گردد.

هزار و پانصد مخزن زباله  خریداری و در محلات مستقر گردد.
سید حسین رضویان عضو شورای شهر رشت در جلسه علنی شورا گفت: مجدد این مسئله را متذکر میشوم که نظافت شهر رشت دارای نقایصی است که منجر به بالا رفتن کیفیت زندگی در این شهر نشده است. 

جارستان: سید حسین رضویان عضو شورای شهر رشت در جلسه علنی شورا گفت: مجدد این مسئله را متذکر میشوم که نظافت شهر رشت دارای نقایصی است که منجر به بالا رفتن کیفیت زندگی در این شهر نشده است.

وی افزود: در تعطیلات نوروز از محلات شهر بازدید بعمل آورده و متاسفانه کنار تیرهای برق یا سر برخی کوچه ها با دپوی کیسه های زباله روبروییم که موجب نازیبایی معابر، تجمیع آلودگی و نارضایتی شهروندان شده است.

رضویان ادامه داد: بارها بر حل این مسئله تاکید داشته ام و از آقای شهردار میخواهم تمهیدی اتخاذ نمایند تا پایان خرداد پیش رو هزار و پانصد مخزن زباله خریداری و در محلات جانمایی و مستقر گردد.

وی در ادامه گفت:درایتی که توسط آقای شوقی در مدیریت پروژه های میثاق به خرج داده شد و اینکه اکنون از زمانبندی جلو تر هستیم جای تقدیر دارد به موازات آن انتظار داریم با توجه به اینکه رشت شهری فرسوده است نسبت به ارتقای وضعیت سیما و منظر نیز توجه ویژه شود و در این خصوص اقدامات کیفی و سطح بالایی انجام پذیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.