تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1403 - 11:11
کد خبر : 126229

اخراج هئیت مدیره انجمن صنفی کارگری مخابرات گیلان

اخراج هئیت مدیره انجمن صنفی کارگری مخابرات گیلان
مخابرات استان گیلان اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کارگری مخابرات را اخراج کرده است. این اقدام در واقع هشدار دادن به کارگران دیگر است که نتیجه‌ی پیگیری حقوقشان چیزی جز اخراج از کار نیست!

جارستان: مخابرات استان گیلان اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کارگری مخابرات را اخراج کرده است. این اقدام در واقع هشدار دادن به کارگران دیگر است که نتیجه‌ی پیگیری حقوقشان چیزی جز اخراج از کار نیست!

 

اعضای انجمن صنفیِ مخابراتِ گیلان سال ۱۴۰۳ را با خبر بد ممنوع‌الورودی‌شان آغاز کردند. این در حالی است که ۳ نفر از ۴ عضو این انجمن تا خرداد ماه قرارداد داشتند، اما مخابرات آن‌ها را ممنوع الورود کرده است! همچنین رئیس انجمن صنفی که نیرویی با سابقه‌ی ۲۸ سال کار است، بعد از روی کار آمدن پیمانکار جدید قراردادش تمدید نشده و او نیز یک شبه کنار گذاشته شده است.

 

به گفته یکی از نیروهای مخابرات؛ طی ۳ سالی که از عمر انجمن صنفی می‌گذرد، مطالباتِ بسیاری از سوی این انجمن پیگیری شده؛ حدود ۴۰۰ شکایت مطرح و یکی از شرکتهای پیمانکار بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان محکوم شده است.

 

نیروها می‌گویند: مخابرات کارگر ۲۸ساله را یک شبه کنار می‌گذارد تا به دیگران نتیجه‌ پیگری حق و حقوق‌شان را نشان دهد! وقتی با اعضای انجمن صنفی این کار را می‌کنند و بعد از سال‌ها کار٬ به راحتی کنارشان می‌گذارند، معلوم است با نیروهای دیگر چه می‌کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.