تاریخ انتشار : جمعه 10 فروردین 1403 - 14:59
کد خبر : 126077

٣۵۵ روز بی خیالی، ١٠ روز عجله!

قصه تکراری پرسپولیس و استقلال و مجوز حرفه‌ای

قصه تکراری پرسپولیس و استقلال و مجوز حرفه‌ای
تقریباً سه سالی است که می دانیم فروردین ماه برای فوتبالی ها به جز ایام فیفا دی یک اتفاق مهم دیگر هم دارد

جارستان: تقریباً سه سالی است که می دانیم فروردین ماه برای فوتبالی ها به جز ایام فیفا دی یک اتفاق مهم دیگر هم دارد؛ آپلود مدارک و مستندات باشگاه جهت کسب مجوز حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا!

 

همه از مشکلات باشگاه ها در راه کسب این مجوز آگاهیم؛ بدهی ، مالکیت مشترک ، پنجره بسته و مشکلات ورزشگاه خانگی عمده عوامل مهم و تأثیرگذار در راه کسب مجوز حرفه ای است اما انگار این موضوعات در ٣۵٠ روز گذشته کاملا به دست فراموشی سپرده می شود و وقتی به ده روز نهایی می‌رسیم، در تعطیلات نوروز همه نهاد ها جلسه اضطراری برگزار می کنند و میخواهند کار یک سال را در ده روز نهایی کنند تا اگر تیم ها موفق به کسب این مجوز شدند با ژست فاتح از کار ٢۴ ساعتی خود مایه بگذارند و اگر هم مجوز صادر نشد، قصور را بر گردن تعطیلات نوروز بیندازند!

 

سوال این جاست حالا که تقریباً اهالی فوتبال از این مشکلات آگاهند، آیا وزیر محترم ورزش و مدیرعاملان باشگاه نمی توانند در طول سال مشکلات تیم شأن را بر طرف کنند که کار به ده روز فروردین و عید نوروز نکشد؟!

 

حالا که لحظه به لحظه به مهلت نهایی نزدیک می شویم، هنوز تکلیف مالکیت سرخابی ها مشخص نشده و پنجره استقلال هم در سایت فیفا بسته است تا عملاً اوضاع برای نمایندگان کشورمان در بدترین حالت ممکن باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.