تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 فروردین 1403 - 12:11
کد خبر : 126026

دیدار استاندار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت؛

لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان

لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان
استاندار گیلان گفت: وحدت رویه در مدیریت شهری به همراه همدلی و هماهنگی اعضای شورای اسلامی شهر، به پویایی و نشاط کلانشهر رشت و جلب رضایت مردم کمک می‌کند.

جارستان: دکتر اسدالله عباسی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت گفت: مدیران حوزه شهری تمام توان خود را برای تسهیل در امور شهروندان رشت، پویایی این شهر، محرومیت زدایی مناطق حاشیه شهر، کاهش ترافیک و توسعه شهری به کار ببرند.

 

وی با بیان اینکه باید خدماتی شایسته به مردم رشت، شهری که معروفیت جهانی دارد ارائه کرد، افزود: مسئولان این شهر مباحث فرهنگی، مذهبی و اجتماعی را در انجام وظایف خود درنظر بگیرند.

 

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه همدلی اعضای شورای اسلامی شهر زمینه اجرای خدمات بزرگی را در شهر فراهم می‌کند، گفت: اجرای طرح‌هایی مانند طرح میثاق از سوی مدیریت شهری باعث ایجاد نشاط و پویایی اجتماعی و افزایش رضایتمندی مردم خواهد شد.

 

دکتر اسدالله عباسی افزود: برای توسعه همه جانبه شهر رشت باید از ظرفیت پژوهشگران و نخبگان برای ارائه طرح‌ها و فکر‌های نوین بیش از گذشته استفاده کرد.

 

وی با اشاره به اجرای طرح جامع پسماند در همه‌ی شهر‌های گیلان گفت: مدیریت پسماند و بهسازی لندفیل سراوان به عنوان یکی از اهداف دولت آقای رئیسی در گیلان باید به بهترین نحو انجام شود و برای تحقق این مهم از ظرفیت‌ها و اعتبارات ملی استفاده شود تا به اعتبارات حوزه شهرداری رشت افزوده شود.

 

استاندار گیلان نقش تفکیک زباله از مبدا را یکی از راه‌های کنترل پسماند در این استان دانست و افزود: باید با اجرای برنامه‌های علمی و فرهنگی، تفکیک زباله از مبدا در بین مردم و به ویژه روستائیان نهادینه کرد تا تولید زباله در گیلان کاهش یابد.

 

وی با اشاره به اهمیت موضوع اجرا و تکمیل فاضلاب شهر صنعتی و مسکن مهر رشت، افزود: ۳۶ درصد آلودگی تالاب بین المللی انزلی و ۲ رودخانه زرجوب و گوهررود را تصفیه خانه فاضلاب شهر صنعتی رشت برطرف می‌کند.

 

استاندار گیلان همدلی و هماهنگی همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و دیگر مسئولان شهرداری را در توسعه شهر رشت بسیار موثر دانست و گفت: باید در شان مردم رشت، به آنان در زمینه‌های مختلف خدمات رسانی کرد.

 

در این نشست همچنین شهردار رشت، رئیس شورای اسلامی شهر و هریک از حاضران ضمن ارائه گزارش از عملکرد و فعالیت‌های حوزه شهری، بر همدلی مدیران شهری برای رشد همه جانبه و پویایی شهر رشت و افزایش رضایتمندی مردم تاکید کردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.