تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1395 - 10:21
کد خبر : 12525

پست جنجالی جاسم کرار که خیلی زود حذف شد

پست جنجالی جاسم کرار که خیلی زود حذف شد

جارستان- جاسم کرار بعد از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن در حالی که به شدت عصبانی بود در جمع خبرنگاران گفت: چرا باید دروازه‌بان ذوب‌آهن به عرب‌ها توهین کند و حرف بدی به من بزند؟! من با افتخار می‌گویم عرب هستم و عرب‌ها تاج سرند. کرار حتی به مصاحبه با رسانه‌ها هم بسنده نکرد و پس

جارستان- جاسم کرار بعد از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن در حالی که به شدت عصبانی بود در جمع خبرنگاران گفت: چرا باید دروازه‌بان ذوب‌آهن به عرب‌ها توهین کند و حرف بدی به من بزند؟! من با افتخار می‌گویم عرب هستم و عرب‌ها تاج سرند.
کرار حتی به مصاحبه با رسانه‌ها هم بسنده نکرد و پس از بازی در پستی اینستاگرامی رشید مظاهری را به باد انتقاد گرفت: “این برد شیرین را به هواداران فهیم تبریک میگم. باید بعضی‌ها مثل دروازه‌بان ذوب آهن بفهمند که زمین فوتبال جای نژادپرستی و بی احترامی به قوم عرب نیست. جای بازی کردن و ارائه دادن تکنیک هستش. از همین جا بهش میگم شمایی که با الفاظ زشت به عرب توهین می‌کنی، عرب تاج سر شما و امثال شماست و داور با وجود شنیدن توهین هیچ اقدامی نکرد و بلعکس به من کارت داد. به هرحال این چیزها از دید پنهان نمی مونه”.
پست جنجالی کرار با واکنش‌های متفاوتی از سوی مخاطبان پیج او مواجه شد و کار به جایی رسید که هافبک تراکتورسازی ناچار شد خیلی زود پستش را پاک کند.

۱۱نیوز/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.