تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1402 - 10:21
کد خبر : 125140

عضو شورای شهر رشت خبر داد:

کمبود پاکبان در شهرداری رشت / پیمانکار چندین برابر محدوده مشخص شده را به یک پاکبان واگذار می‌کند

کمبود پاکبان در شهرداری رشت  / پیمانکار چندین برابر محدوده مشخص شده را به یک پاکبان واگذار می‌کند
محسن سماکچی رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر رشت در بیست و سومین جلسه کمیسیون تلفیق که صبح روز 25 بهمن 1402 به منظور بررسی و جمع بندی لایحه بودجه 1403 شهرداری در ساختمان شورا برگزار شد در بخشی از سخنان خود، اظهار داشت: پاکبان ها مردم این شهر هستند و نارضایتی آنها نارضایتی مردم شهر است.

جارستان: محسن سماکچی رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر رشت در بیست و سومین جلسه کمیسیون تلفیق که صبح روز ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ به منظور بررسی و جمع بندی لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری در ساختمان شورا برگزار شد در بخشی از سخنان خود، اظهار داشت: پاکبان ها مردم این شهر هستند و نارضایتی آنها نارضایتی مردم شهر است.

به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل شورای رشت این عضو شورای شهر افزود : ما به عنوان نماینده مردم این شهر هستیم. چطور چندین برابر محدوده مشخص شده را به یک پاکبان واگذار می کنید. آیا در تمام کشور یک پیمانکار وجود دارد و برای شهر ما تصمیم می گیرد؟ شهر ما را خاک برداشته است و ما باید جوابگوی مردم باشیم. ما باید جوابگوی پاکبان باشرف شهرمان باشیم. قراردادهای ۹ ماهه چه معنایی دارد؟ دستشان به جایی بند نیست و به ما باید مراجعه کنند.

 

محسن سماکچی خاطر نشان کرد: از دستگاه های نظارتی و بازرسی درخواست می کنم به مشکل پاکبانان رسیدگی کنند. با اضافه نکردن نگهبان و پاکبان مشکل حل نمی شود. کمبود نیروی نگهبان و پاکبان داریم و هر چقدر کار عمرانی کنیم با این نابسامانی ها رضایت مردم حاصل نمی شود. این موارد به چشم می آیند.

 

رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورا در پایان بیان داشت: اگر یک روز زباله های این شهر به موقع جمع آوری نشوند این شهر قابل سکونت نیست. هرچقدر خدمت به مردم ارائه شود اما اگر مخزن زباله نباشد یا نیروهای پاکبان کم باشند و به موقع زباله ها جمع آوری نشود مردم می گویند این شهر را زباله برداشته است و حق هم دارند. نیاز به هماهنگی با دستگاه های نظارتی از سوی شهردار وجود دارد. نیروهای شرکتی مظلوم واقع شده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.