تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395 - 17:38
کد خبر : 12496

وجود سربازی با ۱۰ فرزند و سه همسر

وجود سربازی با ۱۰ فرزند و سه همسر

جارستان- فرمانده نیروی انتظامی گفت: در نیروی انتظامی ۲۰۰ سرباز با ۳ تا ۵ فرزند مشغول خدمت هستند. فرمانده ناجا، گفت: باید زمینه های فرار از خدمت سربازان وظیفه نیز شناسایی و مرتفع شود. البته ما سربازی با ۳ همسر و ۱۰ فرزند هم داریم که جزو برادران اهل تسنن ما است. وی با بیان

جارستان- فرمانده نیروی انتظامی گفت: در نیروی انتظامی ۲۰۰ سرباز با ۳ تا ۵ فرزند مشغول خدمت هستند.

فرمانده ناجا، گفت: باید زمینه های فرار از خدمت سربازان وظیفه نیز شناسایی و مرتفع شود. البته ما سربازی با ۳ همسر و ۱۰ فرزند هم داریم که جزو برادران اهل تسنن ما است.
وی با بیان اینکه فرماندهان و مسئولان باید بر عملکرد کارکنان نظارت داشته باشند اما تعامل آنان با زیرمجموعه و کارکنان در کاهش تخلفات موثر است. گفت: نظارت بر رده های زیرمجموعه نیز در کاهش جرایم موثر است ، درواقع فرماندهان با تعامل ، نظارت و اشراف بر رده های زیرمجموعه می توانند در کاهش جرایم نقش داشته باشند.
این مقام ارشد انتظامی،گفت: فرصت خدمتگزاری به مردم را غنیمت می شماریم و امیدواریم سربازی لایق و شایسته برای فرمانده کل قوا باشیم.
اشتری از کاهش جرایم کارکنان در استان تهران خبر داد و افزود: در سالجاری هم شاهد کاهش ۱۲ درصدی کل جرایم در ناجا در این استان بوده ایم.
وی گفت: در این کاهش اقدامات پیشگیرانه، تعامل سازنده، استفاده از تجهیزات به روز و آگاه سازی و آموزش نیروها نقش بسزایی داشته است.

میزان/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.