تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395 - 12:37
کد خبر : 12479

توزیع یک‌میلیارد لیتر فرآورده‌های نفتی در گیلان

توزیع یک‌میلیارد لیتر فرآورده‌های نفتی در گیلان

جارستان-مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان از توزیع یک‌میلیارد و ۱۳۵ میلیون و ۴۱۵ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد.  علی‌اصغر عباسی پیش از ظهر امروز در جلسه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۹ میلیون لیتر افزایش مصرف

جارستان-مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان از توزیع یک‌میلیارد و ۱۳۵ میلیون و ۴۱۵ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد.

 علی‌اصغر عباسی پیش از ظهر امروز در جلسه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۹ میلیون لیتر افزایش مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه سال گذشته در گیلان داشتیم.

وی به توزیع یک‌میلیارد و ۱۳۵ میلیون و ۴۱۵ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی از ابتدای امسال تاکنون در گیلان اشاره کرد: فرآورده‌های نفتی توزیع شده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲.۴۸ درصد کاهش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان با بیان اینکه بیشترین کاهش توزیع مربوط به نفت سفید، نفت‌گاز و نفت کوره است، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۹ میلیون و ۱۲۸ هزار لیتر بنزین سوپر در استان توزیع شده است.

عباسی از توزیع ۷۳۷ میلیون و ۷۰ هزار لیتر بنزین معمولی از ابتدای امسال تاکنون در گیلان خبر داد و بیان کرد: در مدت ۹ ماه امسال ۵۱ میلیون و ۷۶۰ هزار لیتر نفت سفید در استان توزیع شده است.

وی به توزیع ۳۰۷ میلیون و ۴۵۷ هزار لیتر نفت‌گاز غیر نیروگاهی در ۹ ماه امسال در گیلان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴۷ میلیون و ۱۰۴ هزار لیتر نفت‌گاز نیروگاهی در استان توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان با اشاره به مصرف ۲۵۴ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۱۳۸ متر مکعب سوخت گاز طبیعی از ابتدای امسال تاکنون در گیلان، خاطرنشان کرد: میزان سوخت گاز طبیعی مذکور معادل مصرف ۲۴۹ میلیون و ۴۲ هزار و ۶۳۵ لیتر بنزین است و با جایگزینی گاز صرفه‌جویی شده است.

عباسی به توزیع گاز مایع توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان اشاره کرد و یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۵ هزار و ۱۲۴ تن گاز مایع در استان توزیع شده و ۱۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشتیم.

 خبرگزاری فارس از رشت،

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.