تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1402 - 19:54
کد خبر : 124754

کنایه استاندار گیلان به نمایندگان فعلی:

اقدامات دولت را به نام خود نزنید!

اقدامات دولت را به نام خود نزنید!
استاندار گیلان تاکیدکرد: تبلیغات انتخاباتی باید با حفظ حریم، در چارچوب قانون و در رقابتی سالم انجام شود و نامزدهای انتخاباتی اقدامات دولت را به نام خود مصادره نکنند.

جارستان: اسدالله عباسی روز دوشنبه در آئین شکوه انتخابات شهرستان سیاهکل افزود: مردم ایران بار دیگر با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفندماه اقتدار، همبستگی، انسجام، وحدت ملی را به اثبات می رسانند؛ ما نیز تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور فراهم کرده‌ایم.

 

وی افزود: بیش از ۴۱ هزار نفر عوامل اجرایی اعم از بازرسان، انتظامی و امنیتی در نزدیک به ۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای برگزارکننده انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستند؛ انتظار ما از مردم ولایتمدار و انقلابی استان گیلان بویژه مردم سیاهکل آن است تا همانند گذشته مشارکت فعالی داشته باشند و سرنوشت چهار سال آینده را طوری رقم بزنند که با افتخار اعلام کنیم مردم سیاهکل پیشرو در مشارکت هستند.

 

نماینده عالی دولت در گیلان از نامزدهای انتخاباتی خواست در کار دولت دخالت نداشته باشند و اقدامات دولت را به نام خود مصادره نکنند.

 

عباسی ادامه داد: مردم از روی عملکرد و کارنامه افراد نامزد مورد نظر را برای نمایندگی انتخاب کنند تا با انتخابی اصلح سرنوشت چهار سال آینده کشور تعیین شود و مسئولیت به دستان کسانی سپرده شود که امانت دار باشند؛مردم یقین بدانند که هیات‌های اجرایی از آرای آنان نظارت، صیانت و حفاظت خواهند کرد و اجازه نخواهند داد حقی ضایع شود.

 

وی با تاکید بر این موضوع که نه از داوطلبی حمایت و نه مخالفت خواهیم کرد، افزود؛ وظیفه ما برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیت است.

 

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه حضور باشکوه در انتخابات دشمنان را ناامید خواهد کرد؛ افزود: پروژه های اقتصادی و عمرانی خوبی در دهه فجر امسال افتتاح شد و این روند ادامه خواهد داشت؛ در ماه های آینده طرح های عظیمی از استان با حضور رئیس جمهور و تا هفته دولت نیز برخی دیگر از این طرح ها به بهره برداری می‌رسند.

 

وی اضافه کرد: بیش از۸۰ همت سرمایه گذاری در استان گیلان درحال انجام است که برخی از این طرح ها مجوز گرفته و در حال راه اندازی هستند؛ برخی دیگر نیز عملیات اجرایی را آغاز کرده و برخی پروژه ها هم در مرحله آخر هستند که در صورت تحقق این سرمایه گذاری ها شاهد درخشش اقتصادی گیلان در کشور خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.